hoi meiden, kom net bij mijn ouders vandaan en ben ff behoorlijk emotioneel. mijn vader heeft voor de tweede keer kanker (wisten we al) maar het ging allemaal erg goed en de chemo was gelukkig weer aangeslagen. ik was vandaag shoppen met mijn moeder en tante en daarna nog ff met mijn moeder mee naar huis gereden voor een bakkie...komen we thuis en ik merkte al dat er wat met mijn vader was...na ff gezellig kleppen begon ik over de kat ( is ziek volgens mijn vader) toen werd hij heel erg emotioneel dus ik vroeg pa wat is er aan de hand? dat wilde die dusniet vertellen en gooide het erop dat hij zich zorgen over de kat maakte.. Maar ikzelf denk dat er heel wat anders aan de hand is endat hij dat niet wilde vertellen waar ik bij zat of zo. hij is vanmiddag bij de dokter geweest vandaar dat ik iets anders denk. hierdoor is mijn wens om snel zwanger te raken alleen nog maar groter geworden en als ik eraan denk dat hij dit misschien niet meer mee zal maken. Raak ik compleet in paniek wat moet ik nou..ik weet ut ff niet meer. Sorry dat ik hier ff mijn hart lucht meiden.
Jeetje Debby, wat zal jij geschrokken zijn! Misschien kun je nog tegen je vader zeggen dat je heel angstig wordt dat hij niks zegt? Het niet weten maakt je vaak nog ongeruster merk ik zelf. Heel veel sterkte meid en je mag altijd een berichtje sturen hoor! liefs en een dikke knuffel, Elke
wat een rot verhaal debsje hoop voor je dat je vader beter word. klote ziekte. heel veel sterkte! kus
Oh, Debs! Wat een verschrikkelijk rotverhaal! Het is al erg dat je papa weer kanker heeft, maar dit is helemaal k*t! Ik vind het zo rot voor je! Vooral omdat jij ons gister allemaal zo blij maakte met je mooie gedichten! Heel veel sterkte ermee en je kan me altijd PB'en! Dikke knuffel Jenna!
wat een verschrikkelijk nieuws debsje, en vooral omdat je nu het fijne er nie van af weet zoals je vermoed. ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jou. en ik snap heel goed dat je wens alleen maar sterker is geworden. denk aan je claire
@debs, heel veel sterkte meid, ook mijn vader is heel erg ziek dus ik weet wat het is. Weet je al wat meer in de tussentijd? Sterkte nogmaals!
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 5 : natasssie & xMamaDianax 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & poehkuh 7 : debsje1977 & IMD 8 : Pearl29 & MieniMe 9 : 10 : verhip & Linnielinnie 11 : JedidJah & Nikkijane 12 : 13 : 14 : 15 : Missym 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 44 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Vandaag ongi geworden... Heb mezelf nu bij 10 augustus gezet. Maar het kan net zo goed 8 of 9 zijn... @debsje: Sterkte...
Debsje: sterkte meis.....*knuf!* Meiden, ik kom me hier afmelden....mijn ei komt er nl nu al aan! Heb een hele goede cylus dus! Dacht lange cylcus te hebben omdat dit de eerste cylcus na bevalling was (lang bv gegeven) maar hij is gewoon echt zo als eerst! Mijn nod is nu op 26/27 juli al. Ik had gisteravond om 20.00 eerste positieve ovutest en vanochtend eisymbool van persona. Gisteren dus goed en lekker geklusd! Ik wens jullie allemaal heel veel succes en dat er maar veel (liefst iedereen!) zwanger mogen worden! Ik kom kom hier nog wel eens een kijkje nemen hoor Liefs Syl
@ verhip: sterkte en veel succes met de ICSI! de zijn hier inmiddels weer weg, dit wordt onze eerste echte ronde voor een 2e wondertje. Onze kleine meid is nu ruim 9,5 maand. In april vmk gehad, daarna het even op zijn beloop gelaten. Maar vanaf deze maand gaan we ervoor.. spannend! wens iedereen heel veel succes met zwanger worden en hopelijk veel roze deze maand!
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 5 : natasssie & xMamaDianax 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & poehkuh 7 : debsje1977 & IMD 8 : Pearl29 & MieniMe 9 : 10 : verhip & Linnielinnie 11 : JedidJah & Nikkijane 12 : 13 : 14 : 15 : Missym 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 43 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen