jeetje... ben toch speechless. dat is heftig! nou ik hoop echt dat het voor je snel raak is en dat het goed loopt!
Ach, daarom! We hebben hier lekker vakantie, dus zijn de hele dag op stap enzo! hihi.. heerlijk! Lekker in en om huis rommelen! Ja ben, sinds ik ben gestopt met de nuvaring, weer ouderwets mega ongi.. bah! Het enige nadeel eraan.... Maar dat nemen we maar voor lief dan he... hihi... Eieren zoeken!? Was ik vroeger al gek op
Zo iets begreep ik al toen ik jullie teksen terug las...vind het echt geweldig fijn voor jou (en yinte natuurlijk) is zo lekker he een warm stokbroodje....heb hem nu op maar zu nog wel wat lusten..maar stop maar want dit word echt te gek anders Biccy: Weltrusten meis! je kan wel wat slaap gebruiken na afgelopen nacht pas om 5 uur je bed in te gaan
Meiden, ik ga lekker slapen! (vriendje gaat lekker naar bed en ik ga lekker mee! haha) Weltrusten en tot morgen!
He he weer klaar met werken voor vandaag? alles goed hier alleen giga vreetbuien...echt heel erg. geloof dat het redelijk rustig is geweest hier vanav was snel bijgelezen in iedergeval Remmar: vond ik vroeger ook geweldig in mijn pyjama de tuin bij opa en oma in rennen om eieren te zoeken en chocolade hazen geweldige herrineringen
ik moet 20 pagina's doornemen en als ik dat doe dan zijn jullie naar bed. heerlijk gewerkt lekker 1 week vrij dan 1 week werken en dan weer 3 weken vrij was een klant vandaag die was zwanger en ze was/is heel erg verslaafd rookte cocaine en die is bevallen toen dacht ik wel even waarom zij wel en ik niet :x
Ooohhh je zou zo iemand toch inmekaar willen stompen he...wat doe je je kind aan met dat coca gebruik idd wat je zegt waarom zij wel en iemand die zo graag wilt en gezond leeft en er alles voor over hebt die niet....soms snap ik toch echt de logica ervan niet hoor
nee en een mooi jongetje dat het was prachtig wat een leven zal die krijgen gewoon zielig. je nog steeds vreed buien ik heb ook nog steeds de hele dag honger. hoe kan dat toch misschien door de warmte.denk je dat het gelukt is deze maand.
meiden. het spijt me maar ik denk niet dat het mij lukt om alles te lezen haha... ik doe even snel lezen. maar reageer niet. hoop dat iedereen een goede dag heeft gehad
Bij mij zou het nog door het stoppen met roken kunnen komen dat ik me vol zit te vreten (zit nu alweer aan een bakje lekkers ) en nee ik dnek niet dat het gelukt is deze maand ( ookal eet ik nu ineens olijven waar ik voorheen van gruwelde) maar nee denk het niet...en bij jou?
He pix meis...ik geloof dat het voor vele van ons steeds moeilijker word om bij te lezen heb je een beetje een goede werkdag gehad?
ja. was wel een goede dag. maar kon niet zozeer concentreren.. zat te veel aan vakantie te denken haha.. moet nog overmorgen en het weekend werken. morgen ben ik gelukkig vrij en heb ik savonds bbq. hier alles goed?
Vakantie: dat zou ik ook wel willen hihi ik hoop dat je net zulk lekker weer als vandaag hebt morgen...dan is het tijdens de bbq goed uit te houden..ipv te warm of te nat van de regen kun je ook nog lekker uitslapen morgen ( nikky ook trouwens) Hier alles goed...nog geen nieuwe zwangere erbij zover ik weer maar ook gelukkgi nog geen rode lady's
ik denk het niet we gaan gewoon vrolijk verder als het weer niet gelukt is ook al baal ik dan wel natuurlijk even. ja idd dat kan van het stoppen met roken komen daar had ik niet eens over na gedacht heb je het nog aan je mannetje verteld? uitslapen ik moet morgen om 8 uur bij de fysio zijn
heb jij dan geen vakantie? van wat ik heb gehoord word morgen goed weer. ja het hele eerste rij moet op roze
oei das wel vroeg zeg op je vrije dag nik! voel je nog niks nikky? balen word het zeker als je niet zw bent...al denk ik van wel nee heb mannetje niet verteld van mijn stommiteit pix: ik ga pas in september met vakantie..ben net begonnen met deze nieuwe baan dus nog ff wachten op mijn vakantie : maar goed denk maar zo...ik heb het nog voor de boeg als iedereen al weer terug is