Kan idd best komen van het stoppen met roken hoor. Ik vind dat je het nog wel redelijk doet hoor. Zodra je begint over hele slagroomtaarten en briepunten en rookworsten, wordt het minder. Natuurlijk is teveel olie en kaas ook niet goed, maar dan zit er in elk geval nog zo'n heeeeeeel gezond pompoentje omheen~ \/
klinkt ook allemaal erug lekker dat gezonde pompoentje dat doet het hem he! hihi. zoooo dat is dus ook verantwoord eten LOL hoop dat het snel over is ...
kreta lijkt me heel mooi leuk vooruitzicht ik heb nu geen klachten meer hor morgen laatste dagje forummen en dan spreek ik jullie 4 dagen niet o wat vind ik dat erg oja deb ik heb geen internet op mobiel.
Evenn een andere vraag: ik probeer iets in mijn onderschrift te veranderen in mijn profiel, maar krijg telkens de melding dat mijn onderschrift te lang is. Snap ik niet, want bij sommigen zie je hele verhalen en dan kan het wel. Iemand suggesties?
dan is het 4 dagen cold turkey afkicken meis en hoor ik maandag wel of je roze ben en hoe het is geweest je weekendje....wel romantisch maken he JULLIE grote moment!
De taps weghalen ow en het kan zijn dat je al je letters heb opgebruikt dan moet je ff puzzelen om het anders op te typen zodat het korter is. maar vaak help het al als je de tussentaps weg haald...tussen je cycles en help-syndroom
Door het lezen van het broodje van Debs heb ik trek gekregen. Nog meer die zin hebben in een stukje mosterdkaas? Ik leg het voor mezelf netjes op een plakje donker bruin brood
schei toch is uit het is echt niet zo want dan zou ik me anders als anders moeten voelen en dat is echt niet zo je zit me gek te maken elke sorry heb echt geen idee
GRRRRRRRR! Wat ik ook doe, het blijft te lang! Anderen schrijven hele songteksten onder aan hun profiel, ik wil alleen drie extra woorden.
Meiden ik ga mijn mandje opzoeken..lekker naast mijn zweetman liggen morgen weer vroeg op...de hele dag kantoor alleen tot beschikking dus morgenvroeg ben ik weer van de partij Trusten allemaal! Dikke **knuffie** Debs