Trusten Debby! Kun je nog wel even zeggen welke taps he bedoelde? En zie nu dat je het niet tegen mij had Nikki Ans!
probeer het eens door dit dichter bij elkaar te zetten 8-3-08 mama van Charlotte* geboren na bijna 25 weken (HELLP-syndroom) (29)*29*32
ow en Elke ik had geloof ik ergens gelezen dat je morgen op vakantie gaat! dan wens ik je vanaf deze kant een hele prettige vakantie meis!
Dank je wel Debby, maar dat werkt allemaal niet, zucht! Mogelijk vertrek in idd morgen, anders vrijdag, bedankt alvast! Trusten allemaal. ik ga ook!
trusten allemaal, ben net weer thuis en ga lekker m'n bedje in. vriendlief had allemaal appeltaarten gebakken(had ie zin in) en die hebben we ff uitgedeeld en oevral blijven hangen ( het is nu ook zo lekker buiten) je zou bijna denken dat hij zwanger is truste! gaaaaap kuz caro
*hekkesluit* -crisis- van 10 tot 01 werken zonder pauze hoe noemden ze dat in de 2e wereldoorlog ook alweer ach ja zolang niemand weet waar je grenzen liggen ploegen ze er ook overheen? GRUMBL
HI giegel, jij ook nog wakker? ach een beetje druk en met name veel te weinig (capabele) mensen aan het werk... voel me niet eens lekker dat ik ''eerder'' ben weg gegaan.. argh toch was het een hele leuke avond, alleen jammer dat ik de middag en ochtend ook al gewerkt had. nou dat dus, qua hekkensluitwerkstressmopper en jij?
Heb weinig gedaan vandaag. Dochter moest zwemmen en verder lekker in de tuin gezeten tot het erg donker werd en ik moest rennen om alles droog binnen te krijgen. De meiden waren lekker aan het fietsen en hadden natuurlijk van alles naar buiten meegenomen wat ik naar binnen kon halen. Hele avond pijn gehad in m'n zij en onderrug hierdoor of toch door een ei........ Maarja, nu kan ik niet slapen na het klussen Zo te lezen had je meer dan genoeg gedaan om eerder naar huis te mogen gaan! Niet schuldig om gaan voelen hoor. Werk je in Groningen in de horeca?
ha, je hebt vage pijntjes, die zijn niet fijn tenzij! ze reden zijn van................ [-o< ach het is ook belachelijk om je na 14 uur werken schuldig te voelen datje gaat maar ja, nu weer ik niet of het wel perfect wordt afgesloten en daar voel ik me dan, als leidinggevende, wel verantwoordelijke voor. ZUCHT ik werk in het drentse in de horeca! nietin het groningse! ga nu maar even tegen vent aan liggen, morgenvroeg als hij op staat moet er even geklust worden lijkt me want eitje komt eraan! hoop dat het raak is voor jou nu! liefs staarklingel.
Trusten en succes morgenvroeg! Hopen dat het voor beide snel raak is en voor de rest van de roze bus 8)
ja dat hoop ik echt! weet niet hoe jij erover denkt maar ik ga echt niet die poppenseptemberwagen in hoor :s
Ik zou ook haast een maand niet gaan klussen als het nu niet raak is, maar dan verklein ik m'n kansen en dat wil ik ook niet
Hi dames, dank jullie voor jullie felicitaties! Het is zooo f*ck*ing benauwd dat ik al hele tijd wakker ben (maar oude van dage slapen ook vaak heel weinig hehehe) Mijn liefje is wel lekker gelijk met mij opgestaan om voor mij een bakkie koffie te zetten.. Zo even aan het werk.. en dan straks neemt liefje mij mee naar de stad want ik moet het kadootje passen? ben benieuwd
Goedemorgen meisjes. Gefeliciteerd Limmeke, lekker laten verwennen vandaag Ik ga zo naar werk en daar ga ik rustig even bijlezen Tot straks
goede morgen dames! ben er weer eventjes bij! straks me jurk halen! en ik moet voor de nagels! verder alles goed hierr?
Zoo tied om te gaan werken. Smallville: werk ze en vandaag nieuwe testpoging he? *gaat stampvoetend de deur uit*