nou meiden ik ben net ongie geworden ! jeetje wat ben ik chaggie ! volgende week ga ik het er mooi over hebben met de gyn want het was de vorige keer ook al niet goed gegaan !
Passagierslijst NOD augustus 1 : Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje & za4a 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar 27 : Rianne80 & Audrey Tijink 28 : Marientje28 29 : Lynni 30 : 31 : Alexia R 136 passagiers voor de roze bus!! 1 Zwanger, 1 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Sjors82 - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - JedidJah - zuurtje Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen queensan heb je er op gezet mezelf op rood maar ik blijf wel in deze maand !
oh gaby wat balen voor je meis! ...... Zat eerst terug te lezen van gisteren en snapte al niet dat je weer op dag 1 van cyclus stond... Rot !
het is rood , ik ging vanmorgen naar de wc en veegde me af en toen zat er rood bloed heb nu een maandverband om maar er zit nog niks verders in !
Gaby, hoe kan dat nou? Zag eerst de bus met jou op rood en snapte er niets meer van. Is het al meer geworden? kan het niet ergens anders van zijn?
ik weet het allemaal niet keek nu net en het is al wat meer! op de wc was het rood en nu in me maandverband bruin maar het zou zo wel echt los barsten
Meid wat balen voor je, en gisteren toch nog een positieve test. Hoop voor je dat het hier bij blijft en dat de zwangerschap toch doorzet. Heel veel sterkte. Blijdschap en verdriet liggen toch dicht bij elkaar.
Heb trouwens vanochtend wel wat vage last van misselijkheid, maar dat zal wel door de warmte komen en weinig slapen. Ook heb ik last van mijn borsten, maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden. Laten we het er dus maar op houden dat het niets is.
jeetje gaby balen zeg nou laten we met zijn allen hopen dat het toch goed zit. heb je niet nog een test in huis ?
hett gaat wel , we moeten gewoon verder ! kan mezelf er wel gek om lopen maken maar dan krijg ik weer stress en dan krijg ik weer last van me buik (ziekte van crohn) tis gewoon allemaal KuT! ik heb nog wel 1 test liggen maar dat maak toch nu niet meer uit ? want als het wel een vmk is dan heb ik nu toch nog het hormoon in me ? thanks iedereen jullie zijn lief
ja maar mocht het bloed nou niet echt doorzetten zou ik hem over een paar dagen nog een keer testen als het alleen een beetje bij bruin blijft. ik ga voor je duimen sterkte meis nou dames ik ga even een paar uurtjes aan het werk.