ja gaby is moeilijk. je kan nou op dit moment toch niks doen.. is alleen maar afwachten! en dat moet je toch bijna 70% van je leven doen... pffff
Goedemorgen meiden! Wat een k*t nieuws zo opde vroege ochtend zeg..Gaby meis wat onwijs kl*t* zeg! Ik had verwacht een vrolijk rondhuppelend meiske hier te zien...en nu zie ik een verdrietige Gaby...meis als ik het kon had ik je nu ff stevig in mijn armen genomen voor een hele dikke vette knuffel!
Dat klopt, maar denk niet dat er veel te testen valt hoor Heb al pre-ongie krampen en heb niet het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn..Dus zal voor mij wel op naar volgende ronde worden wordt wel erg krap zitten in die roze kinderwagen Dus kan ook zijn dat ik gewoon lekker hier blijf hahahah
Dat begrijp ik maar al te goed lieve schat....mag ook....is niet erg, deze tegenslag moet je weer even verwerken, dus geef dat de tijd...je weet het we zijn er altijd voor je dus je scheld maar een end weg hier..we kunnen het hebben
heb jij dat al een week van te voren? ik heb het op de dag zelf.. al die krampen e.d. gelukkig houd ik het zelf bij wanneer ik ongi moet worden! anders moest ik elke keer met een maandverband de deur uit
@Gaby, precies zo als Debsje zegt. *dikke kus* @daggie, heb het normaal ook op de dag zelf, mar loop nu al 2wk met kramp rond....
dames. ik moet helaas gaan.. veel dingen te doen.. in zo weinig tijd! denk niet dat ik morgen erop kom.. vrijdag trouwen.. zondag voor 2weken op huwelijksreis.. dus dat wordt pas laat dat ik er weer op kom! @ gaby, heel veel sterkte en troost @ alle testers, succes dames! zet hem op! @ de rest: fijne dagen! Succes!
Vervelend Gaby! Is wel raar als je eerst een positieve test heb en even later toch ongesteld...vrouwenlichamen zijn heel vreemd! Sinds ik met de pil gestopt ben is er ook geen touw meer aan vast te knopen. Succes als je naar de gyn gaat. Liefs
Ik normaal 1 of 2 dagen van te voren lichtelijke krampen..maar loop nu wel al met maandverband en pijnstillers in mijn tas haha zou zo maar ineens kunnen dat hij eerder komt..al zou da tvoor het eerst zijn haha...maar de krampen zijn volop aanwezig en echt zoals ze altijd voelen voorda tik ongie wordt vandaar dat ik ook niet geloof dat ik eventueel zw kan wezen.
Geniet van je mooie dag en je huwelijksreis meis! We willen wel de foto's zien natuurlijk als je terug bent he! Tot over twee en halve week! DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII *knuff*
Zeg meiden, ik zit zo eens even te denken over die pendels he. als er zoals bij Gaby en Nikky e.a staat augustus J of M Zou dat niet eerder betekenen dat je in augustus zwanger wordt van een J/M ipv in augustus ben je zwanger van een j/m Als dat eerste zou opgaan zou het betekenen dat Gaby enzo dus aankomende maand zwanger zouden worden en posi testen in sept op hun NOD dag en niet al zwanger zijn bij hun augustus NOD dag? Of zit ik nu weer hoop te creeren die er niet is
hihihihi maar er was ook gependelt waneer ik kon testen en dat was gister ! maar ik blijf ook nog in augustus euh ik dacht uit me hoofd is me nieuwe nod de 25ste ! het bloed is een rare kleur trouwens heel donker heel raar lijkt wel bruin maar ook weer rood en is haha heel raar weet niet wat ik er van moet maken ? buik pijn heb ik ook bijna niet ! ik moet denk nog geduld hebben
Nee hoor Debs, denkt dat het wel klopt wat je zegt. Bij mij staat er namelijk juli/meisje onder. Dan ben ik zwanger geraakt in juli en test in aug positief (2/3 augustus)(hoop, hoop) Enne Gaby test gewoon weer zwanger in augustus (geloof NOD 25e) Joehoe, geheime pendelaar, check even voor gaby
Ik dacht dat eigenlijk zo omdat er bij mij niet gependelt is op wanneer ik kon testen..dus dacht mmm dit klinkt voor mij ook logische in mijn oren...sorry wil geen hoop zaaien hoor....( nou ja klein beetje dan ) Gaby: heb je normaal wel buikpijn en krampen als je ongie bent?
Oh nee Gaby, kl**t meis! Ik hoop dat het niks te betekenen heeft en de zw gewoon door mag gaan. Probeer niet te veel te stressen (ik weet dat is zó moeilijk) dat is helemaal nooit goed. Veel sterkte en probeer een beetje rustig te blijven.