NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Jeetje Gaby, wat vervelend meis! Zo klote als je op deze manier van je wolk af moet donderen... ik weet ondertussen hoe het voelt

Heel veel sterkte voor jou en ik hoop stiekem dat je ongi niet doorzet en helemaal geen ongi blijkt te zijn... *Dikke knuff*

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Als jij posi test idd binnen nu en 3 /4 dagen dan klopt het dus wat ik idd zei en zou Gaby dus in augustus zwanger worden....mag ik dus klein beetje hoop zaaien hihihi. :whistle:
    alleen begrijp ik dan niet helemaal de testdag van Gaby :-s :-k

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    debsje

ik heb normaal heel erg pijn in me buik !
    zo erg dat ik er bijna niet van kan lopen enz ...
    maar moet denk ik gewoon geduld hebben

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    @ Daggie

Hele fijne trouwdag en een super huwelijksreis gewenst!

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    bedankt iedereen voor jullie lieve woorden !

6. debsje1977

hhmmm net als bij mij dus..lig ook altijd dubbel van de pijn.
    idd heb nog een beetje geduld en wie weet is het wel dat bruin waar vele het over hebben als ze zwanger zijn zeg maar..
    Dat lijkt me vreselijk om te krijgen als je zwanger bent...dan wordt je zooooo onzeker.
    Was het maar zo dat als je zwanger bent alles anders is dan wat ook maar enig zinds op ongie lijkt....pfff wat een gedoe he zwanger worden/zijn....der hoef ook niemand te zeggen dat zwanger worden makkelijk is/gaat ( al zegt mijn vriendin van wel want die was beide keren Hopla in 1 x zw :( het was een eitje zegt ze altijd)

7. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    o gaby toch lees net dat het helaas toch niet is goed gegaan met je zwangerschap :cry: . Wat echt ontzettend balen voor je meid. Wat is het toch allemaal hard he. Het ene moment ben je dolgelukkig en het andere moment zakt de grond onder je voeten weg. Sterkte meis.

8. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ja we moeten denk gewoon weer wachten *zucht*
    ik ga ook geen hoop houden op gewoon een bloeding tussen door want dan word de klap alleen maar nog erger !
    gelukkig ben ik nog wel in de ziektewet voor me knie dus lekker thuis !

dat is dan niet leuk om te horen dat zwanger worden een eitje is (wij hopen juist waneer ons eitje word bevrucht)
    het is gewoon zo moelijk omdat je het zelf niet in de hand heb!

9. debsje1977

ff vraagje:

wie heeft er hier verstand van maanstenen?
    weet dat er een tpoicje voor is maar toch maar eerst liever ff hier ;)

zit op die site van siritueel garden en weet nu gewoon ff niet wat ik bestellen moet bij de maansteen er zijn zoveel varianten van een zakje tot keting tot armbandjes :(

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    good morning ladies.

lekker geslapen allemaal. ik ook. ben oh zo blij dat het wat afgekoelt is hier. maar... mijn huid is nog vet en puisterig.. :(

IK GA BBQén vandaag... yippee... heb zuid-afrikaanse aardappelsalade gisteravond gemaakt voor vanavond, (kan er nu niet van afblijven)

@elke fijne vakantie alvast .. weet niet of je al weg bent.. heb niet gekeken.. gelijk teruglezen :)
    @limmeke.. HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUU HAPPY BIRTHDAY TO YOU...
    *zet de chocoladetaart op tafel*... 18 kaarsen toch.. :p maak een wens.

@gaby. nee toch..de volgende keer ga we niet van licht strepen uitgaan.. alleen volledig donker....wat is de lichaam nou een gemene ding.... meis toch.. gelukkig blijf je nog bij ons *knuffel*

@daggie. veel plezier met je trouwen en fijne honeymoon... als we niet weer elkaar zien.. (kans zit er in) geniet ervan!

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik heb zelf een armband van daar gekocht met regenboogmaanstenen en garnets. of hoe heten ze.. de rode :p
    vind hem gewoon super mooi..
    ander meiden kopen een maansteen.. en doe ze in hun BH. Blusvrouw zegt dat het moet eigenlijk alleen een steen zijn..en je moet het eigenlijk zelf uitkiezen (via internet is dus eigenlijk niet goed)
    het is net wat je zelf prettig vind. Ik doe gewoon niet moeilijk :p

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Je moet er eentje die makkelijk draagt en je meteen aanspreekt.
    Vooral dat aansprken is belangrijk, dat is dan jou steen.
    Beste is om hem op je blote lijf te dragen.

Aangezien mijn omgeeing nog niet mag weten dat we bezig zijn en er diverse mensen zijn die wetenwarvoor een maansteen is, draag ik er eentje in mijn bh :)

13. fio

fio Actief lid

26 jan 2008
    204
    0
    0
    mogge

Hier ook heerlijk geslapen (eindelijk)
    Gaby wat ongelofelijk balen zeg ik ben het met pixie eens het lichaam kan soms echt gemeen zijn.
    Ik begin nu al onrustig te worden en volgens mij moet ik nog even wachten met testen!

14. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    yeahhh

ben opnieuw gependelt :D
    en toch weer voor augustus :D
    maar bij het geslacht dee hij raar en het werd waarschijnlijk een 2 ling :D
    en er was ook gependelt of het deze ronde wel bleef zitten , en dat dee het ook :D

15. debsje1977

thanks!
    al vanaf het moment dat ik op hyn site zit te kijken ( een maand geleden) voel ik me aangetrokken door de roze Splitarmband maansteen ....maar da n zie ik een zakje Edelsteenset vruchtbaarheid liggen en denk ik kan ik nie beter die kopen dan?

En moe tik wachten tot mijn NOD met beginnen met dragen?

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja. heb er wel over nagedacht over het maansteen.. dat ander mensen zien mijn armband dagelijks.. en het mogeijk zullen weten. maar dat vind ik dan ook zo genaraliceren...als ze zouden denken,roepen ....ben je bezig zwanger te worden.. want je mag toch ook 'niks'van de betekenis weten en gewoon mooi vinden? of niet ? haha. ik ben gewoon een domme.. ik weet van niks. als iemand het zou vragen.. oh.. hoezo.. oh is dat zo. wist ik niet dat het helpt bij vruchtbaarheid haha

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    niks beter... je moet gaan voor wat jij mooi vind (trouwen een zakje is dan niet op je huid :p)

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    je hoef niet te wachten debsje. wel reinigen. 2 uur in een bak water..
    je kan het dan wel dragen alvast en bij de volgende volle maan buiten liggen om op te laden.

oh.. weet niet.. maar ik heb gelezen dat de maansteen niet in de zonlicht moet omdat die dan ontlaad weer.
    ik doe er zelf niet moeilijk over (zit nog in eerste ronde.. dus..).mogelijk als het echt niet meer gaat dat ik wel streng word. haha

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ xgabyx: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( Gaat het een beetje meid... Als je ff wilt kletsen... mijn msn staat aan!
    @ xgabyx: annanas is lekker in afrika. Hier in Nederland zijn ze niet lekker...

@ yinte: Het is inderdaad lastig alle verhalen te volgen. Vooral als je niet vaak online bent. Er zijn een aantal fora waar ik alleen met vragen en voor icons en plaatjes kom kijken. Dus ik volg het niet allemaal. Er zijn er 2 die ik zelf heb gemaakt, dus die volg je dan wel. en 2 waar ik veel op zit en dat is deze en een andere zwangerschapspagina. Ik las net dat over je kids. Ik moet eerlijk zeggen dat ergens bij mij dat ook in mijn achterhoofd speelt. Mijn broertje heeft PDD-NOS [MCDD] en mijn vader heeft dit ook. Het is groot kwans dat dit ook erfelijk is. Nu zijn we er ook achter gekomen dat een neefje aan de andere kant ook iets heeft. Het speelt toch wel een rol, maar we moeten gewoon hopen en bidden op gezonde kids. Ik bid voor je... Voor jullie allemaal overigens...

@ Biccy: nee geen msn groepje. Ik heb er wel een aantal op mijn msn staan. Mijn msn staat erbij dus als je wilt ;) whahahaha, de F5 methode... mijn favoriet :). Men je hebt het forumen goed te pakken: zet het eten wel ff in de koelkast als je niet kan kiezen ;)

@ Sjors82: Tuurlijk weet ik dat je het goed bedoelt. En inderdaad ik mag en kan het zelf allemaal beslissen, maar ik wil groeien in mijn leven. Mijn hubbie en ik hebben samen afgesproken om elkaar te helpen in die groei. Dingen die het tegen kunnen houden zeggen we tegen elkaar. Een van die dingen is dat wij alle twee heel erg verslaafd kunnen raken [verslavingsgen :(]. Ik moet dus altijd oppassen die al mijn tijd in iets te steken. De afgelopen weken kwam ik nergens mee verder en daardoor verwaarloos ik het huis, vrienden, familie en hubbie. Dit is niet echt iets positief. Dus... Snap je wat ik bedoel? Het is niet dat hij zegt wat ik mag of niet, maar meer dat hij mij wilt helpen...

@ Giegel: irritant he die ei?

@ nikky ans: Geen bloed geeft moed meid!

@ Debje: wat ben jij een kletskous met die 1000+ berichten :oops: ik zit er al dik overheen ;) Naast een kletskous hou je volgens mij ook wel van lekker eten. Ik hoor zo nu en dan wat dingen voorbijkomen... Jammie

@ suzie80: Ik ken het gevoel. Ik zit ook vaak te tellen hoe ver ik zou zijn als ik geen mk had. Vooral nu mijn zus zwanger is...

Mensen, Meiden, jullie maken mij echt happy. Ik heb net alle berichten gelezen en ik moest wel 30 pagina's bijlezen. Ik wilde ff bijlezen door het bericht van giegel op mmm forum...

Overigens nog wat grappigs. Wij hebben een vriendin aan de andere kant van Nederland wonen. We spreken haar heel weinig want we kennen haar via haar -helaas nu- ex vriend. Ze stuurde mijn hubbie een mailtje dat ze had gedroomd dat we heel snel een kind zouden krijgen. Whahahaha. Ik vraag me af hoe ze daar op is gekomen. Ze weet niet eens dat we bezig zijn. :(

Ben ik eindelijk bij pagina 333 is er weer een pagina bij gekomen :(

Nou ik heb eindelijk alles gelezen en ik ben een uur verder... Mzz... ik kom na de lunch nog ff voorbij ;)

JedidJah

20. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    JedidJah

het gaat wel een beetje !
    ik wil er niet om gaan treuren want dan maak ik me zelf alleen maar gek, en is ook niet goed voor me lichaam !
    maar het was wel ff een harde klap in me gezicht!

ooooowww hihi heb nog nooit annanas uit afrika op !
    die zou denk ik wel lekker zoet zien :D mmm het water loop me al in me mond haha..
    thanks meid !
    maar ik zit bijna nooit op msn .

Deel Deze Pagina