goeiemorgen! Mag ik erbij? Mijn NOD is ongeveer 20 augustus,( zet m maar op 20 ) Ronde 5 alweer.... pfff en dan te bedenken dat er heel veel mensen zijn, die nog langer moeten wachten.... gelukkig heb ik nog n ietsje pietsie geduld 8)
@Jedid: idd naast een kletskous ben ik ook een eetkous hahaha...gelukkig nog sted wel maatje 40/42 maar als ik zo doorga zit ik straks op 44 ](*,) @Gaby: dan wordt je dus dubbel en dwars beloont in augustus meis @ Pix: dan ga ik toch maar lekker voor die armband..weet alleen nie waneer ut weer volle maan is hahaha Welkom hier Ikke22 en suc6 met zwanger worden....en geduld is een schone zaak..weet er alles van
Passagierslijst NOD augustus 1 : Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje & za4a 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar 27 : Rianne80 & Audrey Tijink 28 : Marientje28 29 : Lynni 30 : 31 : Alexia R 137 passagiers voor de roze bus!! 1 Zwanger, 1 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Sjors82 - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - JedidJah - zuurtje Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen ikkuh22 ik heb je er op gezet
Goeiemorgen deze morgen! sjonge wat is er weer een boel gebeurd! @gaby: wat schrikken meid! Heb nog even geduld, hoe moeilijk dat ook is.. ik denk aan je hoor! @smallville: gaat het beter vandaag? Je mag toch testen of niet? @limmeke: gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! @Daggie: als je dit nog leest... geniet van je trouwdag en de huwelijksreis he?! En we willen natuurlijk bergen foto's zien! @Yinte & Giegel: wat fijn dat jullie elkaar gevonden hebben hier. Fijn hoor, om er samen zo over te kunnen praten! @Pixie: bedankt voor je meeleven meid! dat vind ik erg lief. het was een kl*ten tijd maar gelukkig kunnen we nu weer gaan voor het echie en de geheime pendelaar heeft gezegd augustus/jongen ! yoehoe!
Weten jullie hoe het zit? Volgens de geslachtskalender hier op de site wordt het in augustus een meisje, maar de geheime pendelaar zegt een jongen in augustus... :
Hoe is het hier? ik ben begonnen met ovutesten, maar vind het nog maar lastig hoor. Ik zie soms streepjes en soms niet, maar weet nog niet wat ik ermee moet. Wil niet mijn vruchtbare tijd missen. (klinkt vreemd) Verder iedereen succes.