goedemorgen allemaal, bij mij zijn die vervelende gelukkig weg! het klussen kan weer beginnen. o nog zo lang wachte tot de eisprong bah maar we gaan er weer voor als het nu dan eindelijk raak is dan zitten we in oostenrijk voor een trouwerij misschien dan daar testen. kus
Hoi, ik heb net mijn laatste ongi van de pil gehad. mijn NOD is 2 aug. Ben flink aan het ontpillen, niet leuk.
Heeft iemand tips wanneer ik het beste kan beginnen met ovulatietesten? Onderaan mijn cyclussen na de bevalling, de banner gaat uit van 40dagen.
Hoi meiden, Dank je wel voe al jullie lieve berichtjes. ik kon het gister ff niet meer opbrengen om door te kleppen dus van daar dat ik niet meer gereageerd heb. op de vraag of ik al meer weet: ja...ik heb ff gebeld en aan mijn moeder gevraagd wat er nou was: gelukkig kon ze zeggen dat het goed ging met hem en dat er verders geen verveeld nieuws was maar dat mijn pa er gewoon even doorheen zat doordat hij gister weer een antibiotica kuurtje moest hebben omdat hij zich niet lekker voelde en dat de operatie aan zijn ogen daardoor gisteren niet doorging. buiten het feit dat mijn vader voor de tweede keer "ernstig" ziek is heeft hij ook al twee tia's en een hartinfarct gehad en heeft hij nu ook accute staar gekregen. Gelukkig is hij daar allemaal bovenop gekomen en is hij psygische zo sterkom dat allemaal te doorstaan. Maar een mens kan ook maar zoveel hebben als het aankan en gister was even de tax bereikt..Alleen wil hij dat dus niet laten blijken waar zijn (kleine) meiske bij zit want hij wilt niet dat ik me ongerust maakt omdat alles goed gaat. Ik ben dus gelukkig weer een beetje gerust gesteld tot op zekere hoogte natuurlijk want het feit blijft hij heeft kanker. weliswaar is de behandling weer aangeslagen maar de angst zal altijd blijven. Dus als er iemand is daarboven die me helpen kan en me horen kan. ZORG ALSJEBLIEFT DAT IK SNEL ZWANGER WORDT! Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes en nu ga ik weer positief denken en terugbabbelen Debs
www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg 1 : Manon77 2 : 3 : 4 : 5 : 6 : 7 : 8 : 9 : 10 : 11 : 12 : 13 : 14 : Ellen1982 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 1 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 5 : natasssie & xMamaDianax 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & poehkuh 7 : debsje1977 & IMD 8 : Pearl29 & MieniMe 9 : 10 : verhip & Linnielinnie 11 : JedidJah & Nikkijane 12 : 13 : 14 : Ellen1982 15 : Missym 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 44 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Ellen, heb je even op de lijst gezet waar iedereen op staat! Je moet namelijk wel de laastste bijgewerkte lijst quoten.. Succes! en Welkom natuurlijk! Liefs, Manon
Goeiemiddag, Iedereen is zeker aan het lunchen hehe! Een vraagje ik ben lid van het tijdschrift ouders van nu. Zijn er nog meer leuke leerzame tijdschriften? Iemand tips. groetjess
@Debs: vervelende situatie! Gelukkig viel het allemaal mee dit keer! Toch sterkte en nog meer succes met zwanger worden! @Sylvia: fijn dat je ei al is gekomen! Mooi op tijd! Wel jammer dat je hier weg bent, gezien we in het begin met z'n tweeen waren! succes iig en laat ff weten hoe het is gegaan! Ik weet niet 100% zeker of ik mijn ei heb gehad. Voelde wel zo, en temp was ook vreemd gedaald... maar ik ga toch nog maar uit van de 18e. We klussen vanaf nu gewoon eke dag en ik doe daarbij ovu- testen en tempen. Dan moet het toch goed komen zou je denken! Als het deze ronde niet lukt dan ga ik aan de etos pillen! Moet nog 3 weken wachten tot testen iig... wel balen hoor zo'n lange cyclus! Liefs, Manon
@Debsje: heel veel sterkte en EXTRA succes met zwanger worden ! en ik dacht laat weer eens wat van me horen. heb het zo druk met me werk, en me ventje ook...echt Saaaai... en verder nog steeds ongi jammer genoeg hoop dat het snel over is zodat we voor de 2e ronde kunnen gaan klussen..hihi
Suzie en Manon: jja, vind het zelf ook wel jammer want in dit topic was ik vanaf het begin..maar ik ga jullie op de hoogte houden hoor, dan kom ik af en toe toch stiekem ff hier kletsen als dat mag Ik wens jullie (en alle anderen) veel succes, hoop dat jullie zwanger zijn straks! Liefs Syl
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Tossie 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 5 : natasssie & xMamaDianax 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & poehkuh 7 : debsje1977 & IMD 8 : Pearl29 & MieniMe 9 : 10 : verhip & Linnielinnie 11 : JedidJah & Nikkijane 12 : 13 : 14 : Ellen1982 15 : Missym 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 45 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Hoi meiden, Wil nog ffies laten weten dat wij vannacht op vakantie gaan . zal er dus even niet zijn om jullie te volgen en te kletsen. Maar spreek jullie weer als ik terug ben! Groetjes!
Hallo ladies, die roze bus ziet er prima uit, graag een kaartje voor mij, voor 4 augustus .... liefs Amsy
hallo, willen jullie mij op 4 aug zetten had zo gehoopt dat deze vakantie mij goed had gedaan.... vorige keer was het in 1x raak. dom dat je dan nu dat weer verwacht...... oja wat zouden jullie doen ... mocht ik deze maand zwanger zijn dan is de uitgerekende datum rond mijn zoons verjaardag..... is niet echt leuk he! Maar om nog een maand uit te stellen.. ik baal nu al dat ik weer tot aug moet wachten..
euh nee lijk mij ook niet leuk als je baby dan ook dezeflde datum uit gerekent zou zijn ! ik zit zelf ook met die datum haha watn mocht ik nu wel zwanger raken dan benk precies tussen mijn verjaardagn en me vriend zijn verjaardag uit gerekent ! xx gaby
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Tossie 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & xgabyx & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & lieni44 & Amsy 5 : natasssie & xMamaDianax 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & poehkuh 7 : debsje1977 & IMD 8 : Pearl29 & MieniMe 9 : 10 : verhip & Linnielinnie 11 : JedidJah & Nikkijane 12 : 13 : 14 : Ellen1982 15 : Missym 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 47 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Amsy en lieni44 heb jullie er allebij op gezet dames ik had me de af gelopen dagen ff stil gehouden ff rust genomen van de site haha..
oh dank je wel hee amsy zelfde datum gezellie! JA ik dacht echt dat ik nu wel zwanger was... hoewel ik niet van die steekjes onderin had zoals toen maargoed . had toch hoop..... een maand eerder uitgerekend zijn had ik nog ok gevonden maar nu precies op de zelfde datum.. als ik 25 dagen aan houd dan. dat is namelijk ook nog verschillend bij mij.. 22,26,24... dus ga maar van 25 uit.... mmmm mischien lukt het niet eens maar toch zal je net zien. echt wat voor ons....... de vorige zou op 30 april komen maar die was 3 weken te vroeg...op vrijdag de 13e ook een leuke dag...