Kan eigenlijk niet wachten, maar ga toch denk ik volgende week maandag testen... dan is mannetje vrij en doen we het samen! Voor jou schiet het ook al aardig op Wanneer ga jij testen? Wel laten weten he
In het weekend Vind het zoleuk dat jullie mannetjes erbij willen zijn Zo leuk saampjes. wij doen andere dingen weer samen en gelukkig is ie super lief
Wat leuk dat jullie samen testen. Ik kan dat echt niet hoor... ik durf het niet eens denk ik. Als ie posi is geweest doe ik wel voor de 'vorm' nog een testje samen. En dan zeg ik lekker niet dat ik het al eerder wist .
@Klingel: ik heb geen idee wat ik ga passen.. dat horen jullie straks wel Buikpijntjes is wel erg hier.. vrees dat het naweeen zijn van de blaasontsteking of zo.. straks maar even plasje laten controleren.. hoewel urine er weer goed uitziet.. ik zonder pijn kan piepelen, moet wel heel vaak, maar dat had ik toen ik de blaasontsteking had juist niet.. toen alleen heel troebel en erg pijnlijk. @gaby: ik zou als ik jou was, toch nog een testje eraan wagen... ik had nl vorige keer vet posi test.. en toen ik na 2 weken nog keer teste.. was test nega en daarna kreeg ik MK.. dus grote kans dat je test nu volledig nega is... als die nu duidelijkre is dan gisteren, dan heb je iets om hoop voor te houden, is die nega.. dan weet je tenminste waar je aan toe bent. oja, en over die vroege MK: eind mei had ik ook een posi test.. een vaag roze streep.. werd wel gewoon op mijn NOD ongi.. geen stolsels, geen extra bloedverlies.. wil je geen hoop afnemen hoor lieverd, maar wil alleen zeggen dat als je zooo pril iets verliest.. het naar grote waarschijnlijkheid een normale ongi is ( daarom weten veel vrouwen ook niet dat ze zwanger zijn geweest als ze ongi worden).
ha ha, boefje, kom je dan nog gelloofwaardig over? Mijn man wil alleen de uitkomst van de test weten als ik er een heb gedaa. hoeft niet te weten wanneer ik test etc.
maar weten jullie dat? vraag ik me nu af als het innesteling is kan je toch niet positief testen ? of ik moet nu al die 2ling krijgen haha
De vorige keer wist ik absoluut zeker dat ik niet zwanger was.. dan test ik ook gewoon niet, maar nu de laatste paar dagen ben ik met vlagen misselijk. Eerst niet zo erg maar vanaf gisteravond en vanmorgen ieeeee dus ik hoop op een klein kansje.. de aders van mijn (.)(.) zijn ook mega donker en mijn tepelhof is donkerder dan normaal.... dus afwachten en dat duurt nog zolang! Vrouwtje ongeduld
Heb echt geen idee meer wanner de innestling nu plaats vind, ergens tudden de 3 en 10 dgn? Of 2 verschillende eitjes op verschillende tijden bevrucht, ja dan wel
Dames, we gaan eerst even mijn platte achterband laten plakken bij bandenkloot.. en dan naar stad. aub niet teveel kletsen in tussentijd
heb ik ook hoor, nu is het nog te houden... maar toen we net begonnen ben ik geloof op 4 dagen na mijn ei al begonnen . Toen had ik natuurlijk ook nog geen informatie verzameld over dpo ect. Lekker naief was ik he?
Lieve dames, een zwangerschapstest kan alleen positief zijn als er zwangerschapshormoon HCG in je lijf zit. Hoe weinig of hoeveel dat misschien ook is. Een teststaafje reageert al op waarden van 50 HCG en een gezonde (ook beginnende zwangerschap) kunnen/moeten waarden hebben van wel 2000 HCG. Daarom test een dame van bijvoorbeeld MOEDERS VOOR MOEDERS altijd het HCG nog even na, om te zien of je voldoende hebt om mee te doen aan die urine inzameling. Want die specifieke test reageert pas op een veel hogere waarde HCG. Kortgezegd: als je zwanger bent, test je positief.
Ik had eigenlijk ook weer zoiets van nou dit draait weer op niets uit, maar tja nu komt de twijfel om de hoek kijken Valt toch wel mee?
Beetje lastig verhaal gaby ook over die innesteling. Het lijkt mij ook vreemd dat je dan al positief kan testen. De innesteling is naar mijn mening 6 dagen na bevruchting. En dan kan je nog niet positief testen.
Zooo, ben ik weer, heb me toch lekker een chocolade croisant en een zak zoute rijen gekocht jammie jammie ( hoop wel dat all dat geschrans weer over is als mijn NOD begint :-s