wow! ja dat zou ik super vinden! waar, wie, wanneer, hoeveel? heb net een burberry theemuts gekocht voor op het aanrecht in mijn nieuwe keuken, ben wel van de engelse stijl namelijk! ga zo boodschappen doen bij Appie...!
Ik heb lekker een bruine pistolet kipfilet en een pakje vifit als lunch. Ik neem maar geen snoep meer mee naar het werk want dan gaat het allemaal op .
bij deze winkel kun je hem kopen..weet alleen nie wat tie kost ( zou ik ook wel wille weten als de prijs leuk is denk ik dat ik hem maar vast aanschaf...ben tock in sept/okt of mrt zwanger hahahaha) http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1
Oh ja en dan ook een luiertas en mutsje en voor mij handtas *zucht* het is alleen niet te betalen ben ik bang.
Thanks! ziet er heel super uit! ga gelijk zo thuis verder kijken. Sluit nu af op de zaak en ga mijn kleine zandbak-mannetje ophalen. Zal wel weer lekker gespeeld hebben daar op de opvang. Ff lunchen en tot zo ladies! oja, en naar de appie pompoentjes kopen.. mmmmmm
en wij hebben al een superwagen staan die vorig jaar maar 6 maandjes is gebruikt voor onze Jesse... mijn hubbie zal het er niet mee eens zijn ben ik bang
eyey allemaal lekker geslapen...? ik wel hoor. ik heb kleine krampjes in me onderbuik... had gister me eisprong... gister goed geknutseld... dus wie weet...
Dan is het denk ik gewoon een kinderwagen met de burberry ruit en geen echte . Ik heb wel een winkel in E'hoven gevonden met echte babykleertjes *smelt*. Maar ik moet zeggen dat ik het echt belachelijk duur vind allemaal hoor.
Maak een ontzettend leuke Burberry kinderkamer ! Maak het geheel compleet met; Laken wieg 14,95 Laken ledikant 15,95 Dekbedovertrek 49,95 (kussensloop +5,00) Kruikzak 9,95 Mutsje 9,95 Spenen / Labeldoekje 9,95 Spuugdoekje 4,95 Slabber 7,95 Badcape 15,95 Badjasje 19,95 (maat 80-92) Boxkleed 44,95 Babyslofjes gebreid 10,95 Gastendoekje 9,95 Handdoek 50x100 13,95 Baddoek 70x140 19,95 Zwarte deken 24,95 Beetje duur die kinderwagen he Dizzy hihihihi
Jullie zijn hartstikke (Burberry)gek! Trouwens, kleine kids reageren en zien vooral de primaire kleuren, dus voor je beeb is de burberry kamer minder interessant....
Trouwens nog een tip, niet bedoeld om roet in het eten te gooien, maar een wagen met 3 wielen kiept eerder om.
hahahaha, kids merken toch niet of het van burberry of van de zeeman is Maar we vinden het zelf blijkbaar erg leuk Heb ff mailtje gestuurd naar die eerste kinderwagen zaak wat dat ding ongeveer moet kosten hihihihi Weet wel dat ik geen burberry kinderkamer zou willen...heb al teveel winnie the pooh liggen voor een kamer
Oh gelukkig! Ik dacht al dat ikde enige was die Burberry wel leuk vindt, maar niet voor een kinderkamer
Ik zou ook niet de kamer willen maar gewoon een wandelwagen, luiertas, maxicosi, speen. *ziet zichzelf al helemaal lopen*
Vraag dan meteen of ze hem ook in een variant met 4 wielen hebben.... Zelf heb ik een bugaboo, ook erg mooi vind ik persoonlijk en super handig, voor zover ik dat in de winkel en thuis kon zien.