Ik had een vierwiels zwenk wagen hiervoor..erg prettig rijden met dat ding...zou nu weer zo iets nemen en geen drie wiels.. er stond bij de eerste dat ze hem helemaal naar wens maken dus dan zal het toch ook wel met een vierwiels kunnen
hahaha, als ik over een paar maanden meiden tegen kom in deze look denk ik meteen dat ik debby of dizzy zie lopen!
Wij hadden eerst een Mutsy Urban Rider (met 4 wielen, achterwielen zwenkend). Wat een onding! Heb 'm uiteindelijk voor een mooi prijsje op martplaats kunnen verkopen en hebben toen een nieuwe Quinny Buzz gekocht (twee grote wielen achter en twee kleine wieltjes dicht naast elkaar voor). Superding! Wil niet meer anders! We hebben hem in een aqua kleur maar kortgeleden hebben we er een XL seat bij gekocht (kan de kleine langer in de wagen mee) in lime. Staat echt zo leuk! Ik heb trouwens met de Quinny nooit last gehad dat ie makkelijker om zou kunnen kiepen als bijv de Mutsy...
Verkocht en de hele kinderkamer en box nieuw in doos en al ook de deur uit gedaan. moest weg anders kon ik niet verder en het afsluiten. We waren een beetje voortvarend idd...was allemaal in de aanbieding toen dus dachten zit wel goed dus laten we het maar gewoon doen voor die prijs kon ik het niet latenstaan alles in 1 koop spikkie nieuw voor 899,-
ik hou meer van velle effe kleuren.. zal waarschijnlijk mijn twee lievelings kleuren worden.. paars/ limegroen voor een meid dan paars met klein lime groen tints voor een jongen vind ik dan lime groen met turquoise wel mooi, maar vriend heeft een hekel aan turquoise hahahaa.. dus die komt er niet binnen
dat zou nog eens leuk zijn! Nu alleen nog even een auto erbij waar alles stijlvol zonder trekken of duwen eruit komt en de parade kan beginnen 8) . Maar nu even zonder gekheid; ik vind het een leuk ruitje en ik zou mijn baby ('s?) nooit gebruiken om alleen maar te showen hoor.
Hallo! Er werd alweer vroeg gekletst hier zeg, heb 20 minuten zitten lezen voor ik weer bij was, haha! @ Gaby : Wat jammer zeg, ben je een dagje blij geweest, begint het normale (lees: niet zwangere) leven alweer. Bah zeg. Hoop dat het volgende maand écht prijs is voor je! Voor nu, sterkte voor jou en je lieffie. @ Debsje Snoepkont! @ Audrey Je hebt vaak heldere en duidelijke info toe te voegen hier op het forum. Hoeven wij als amateur-voedvrouwen en amateur-gynaecologen tenminste niet meer over die dingen na te denken! Haha! @ mezelf: Ga lekker buiten zitten met dat nieuwe boek dat de ECI gisteren bezorgd heeft! @ Geheime pendelaar: Joehoeeeeeee ik wil ook.....wij zitten nu net in de mmm, 6 augustus echo en inwendig onderzoek en daarna alle uitslagen bespreken. Ik wil alvast iets hebben om naar uit te kijken!
Oh dat denk ik ook niet hoor! Jullie gaan maar lekker aan de slag met jullie ruitjes Hebben ze ook grote Burberry auto's? Dat zou wel heel leuk erbij staan, hihihi
Jeetje, wat een burberryfans allemaal...! de kamer van onze meid is net omgetoverd tot een heuse prinsessekamer, ze loopt er helemaal van te stralen.. En voor de (hopelijk) tweede moeten we eerst eigenlijk een kamer bijbouwen, of hij/zij moet gaan inwonen in de prinsessekamer (hoop dan erg dat het geen jongetje wordt!) @geheime pendelaar: ik wil ook heel graag weten wat er voor ons voorspeld wordt!!!!
Moeilijk lijkt me... kan me voorstellen dat de verleiding soms heel groot is hoor. Zelf heb ik dat dus helemaal niet, ik denk nu echt alleen maar aan eerst zwanger worden, het vervolgens blijven en een gezond kindje baren... Natuurlijk moet er voor die tijd nog wel wat geshopt worden, maar dat durf ik pas als ik al verder in de zwangerschap zit. Kijk de grote dingen heb ik natuurlijk allemaal al, aangeschaft voor Charlotte*, dus het gaat dan vooral om kleertjes en oh ja: een box.
Ik durfde de 1e zw pas wat te kopen na 12wk En Debsje, ik denk dat ik het zelfde zou doen hoor, anders kan je het niet goed afsluiten.
Neeeej zo'n grote G-klasse van Mercedes en dan die net niet wit kleur (wat iedereen nu lijkt te hebben) Hipperdepip moeders
Klinkt goed, nu nog een salaris wat erbij past, anders vrees ik dat ik een wat minder hippe moeder word...
hier ook iets minder hip, maar er niet minder om (net een leuke pakket merkkleding voor mijn dochter gekocht via mp voor weinig, oa villa hap, oilily maar ook Hema. Gebruikt/Nieuw)