nog even over burberry... ik ben zelfs zo dat m'n paard in het burberry loopt... deken en zadeldekje is van burberry.. haha
kwam dit net tegen.. schrok er best van dit zo te zien ! http://www.demorgen.be/dm/nl/993/Gezond ... oren.dhtml
Ja, bijgelezen! Limmeke: gefeli met je verjongdag, hopelijk heb je iets leuks gepast? ben beetje nieuwsgierig nu... Gaby: wat onzettend *piep* zeg, hoe kan dat nou? Nu inderdaad maar afwachten en hopen. *KNUF* Daggie: fijne trouwdag en honeymoon, tot over een weekje of twee! Biccy: beterschap, hopelijk kun je vandaag wat rust krijgen! Jeanine: jij klinkt gewoon hartstikke zwanger, ik help het je hopen. laura: balen van je ongi, gelukkig blijf je nog even in augustus, zet je zo wel even op de lijst. Net zelfgebakken broodje met kaas gegeten, jummie. Nu krijg ik koffie van lief. Straks even langs tuincentra voor een nieuwe poortdeur. En nog steeds beetje steken en geen ongi! wordt spannender en spannender... Meiden op weg naar september: kunnen jullie niet iets van een handtekeningenactie doen voor een ander vervoersmiddel voor september?
hihi nou die 1000 pagina's halen we wel als we zo door gaan paar dagen geleden was het nog maar 200 en nu al iets van 350 alweer
Ik denk ook niet da tik zo snel weer over ga tot grote aankopen hoor. maar van de kleine dingen die we nu nog hebben zijn alleen de dingen die ik wel heel erg graag wilde hebben voor mocht het ooit toch nog lukken. Vandaar dat we ze nog hebben aangeschaft tegen leuke prijzen of hebben bewaard. De rest hebben we allemaal weer ongebruikt verkocht
Passagierslijst NOD augustus 1 : Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje & za4a 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 27 : Rianne80 & Audrey Tijink 28 : Marientje28 29 : Lynni 30 : 31 : Alexia R 139 passagiers voor de roze bus!! 1 Zwanger, 2 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Sjors82 - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - JedidJah - zuurtje Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen 1000-350=650/31= 21 pagina's per dag voltikken, dan redden we het!
ik moet wel zeggen dat klussen/knutselen vaak wel helpt tegen allerlei kwaaltjes, zoals bv wakker liggen, hoofdpijn, buikpijn etc. Kan me er dus wel iets bij voorstellen. En masturberen schijnt ook nog de kans op zwangerschap te kunnen verhogen als je net geklust hebt. Zoveel voordelen, lol
Ach zou iemand mij bij de volgende update nog even op 26 augustus willen zetten? Thankssss. Moet nu weer in vergadering, kan vanavond pas weer online zijn.
ik heb net gekeken met calculator hoe mijn volgende cyclus zou uitzien als ik op 5 augustus idd ongi word.. ik sla defenitief september dan over hahaha....want ik ben anders uitgerekend op mijn verjaardag! bwahhahaha.. is al zo een moeilijk tijd... moedersdag valt altijd dicht bij.
Ik voel zoveel, al sinds donderdag ongi-steken, maar nog geen ongi. Heb er nu goed gevoel bij: goed geklust, pendel, uitgerekende datum zou perfect uitkomen, laatste kans om op mijn 30-ste kindje te krijgen etc. Dus kom maar op. Als het zo doorgaat ga ik dit weekend met lief samen testen.