Is toch niet raar, bij mij ging 1e keer het perongeluk met waterstraal in zwembad Ikke wel, maar eigenlijk alleen als ik moeilijk in slaap kom. Das ongeveer 1a2 keer in de maand, daarna benik zo relax dat ik heerlijk slaap.
ik moet nog een afwasje doen... gister avond laten staan na het maken van potatosalad om 22.00.. heb ook geen zin
ja zo een onderwater waarmee water in het zwembad word gepomt. Die op de juiste plek en hatsjikidee (deden wedstijdje wie het langst er voor kon blijven staan met neef, gelukkig merkte die niks, zijn straal was 5 m verder)
ben ik blij dat ik een vaatwasser heb... moet er niet aan denken om elke dag af te wassen.. Vind in en uitruimen van de vaatwasser al een ramp..hahaha
nou ik ga toch echt even wat doen, anders vraagt hubbie zich vanavond ook af wat ik in hemelsnaam de hele dag uitgespookt heb thuis..
Nu wel ik had het niet goed onthouden Die van jou is ook mooi, kunnen we fijn met zn tweeen 3 parkeerplaatsen gebruiken
haha debsje die auto die jij net hier neer zetten heb ik heel vaak in gereden maar dan ook nog eens stasion haha was van me oude baas en moest daar in rijden (want alleen ik durfde het) als ik dingen moest weg brengen .. zag er niet uit een klein blond meisje van 22 achter het stuur haha , moet zeggen je heb wel veel bekijks