Hahaha ik deel het kantoor met mijn baas (als tie er is) 20 jaar ouder...echt niet aantrekkelijk...maar is zo appart dat ik af en toe rode oren krijg van hem
whahahaha ik werk niet echt op kantoor hoor. Ik ben jongerenwerker en we zitten niet vaak op kantoor, maar als we zitten dan is het druk
niet dat ik weet...begreep dat tie al heel lang zo is.. hij zei vorige week ik denk dat ik eerder een piemel in me mond had dan sex met een meisje.....daar kwamen mijn rode oren al
Whaaaat! Dat meen je niet ieeee! Ja nou ik zou met mijn mond wagenwijd open staan! Dat zeg je toch niet waar je werknemers bij zijn
Daar hou ik helemaal niet van dat soort uitspraken! Familie van mijn hub is ook een beetje van dat soort qua uitspraken dan. Gisteren toen het zo warm was had ik de lampen uit gelaten. Komt er iemand binnen: zo lekker donker hier met z'n tweeen he, ik zal de deur ook wel even dicht doen. En hij ging en deed ook echt de deur dicht. Ik ben hem achternagelopen en heb toch even heel duidelijk gemaakt dat ik niet van dat soort 'grapjes' gediend ben. Die ita vent zit me nu ook al de hele dag aan te kijken bah!
Zal er aan denken al tie jarig is hahahahahahahaha @Jedid: gewoon langs me heen laten gaan is het beste en beetje mee grinneken...zit nu eenmaal tussen alleen maar mannen in en die praten heeeeel veeel over sex....lijkt wel af en toe of ze niet anders kunnen.....moet je idd tegen kunnen als enig meiske