Ik ben overigens bezig met het vertalen van mijn zus haar werk van het nederlands naar het engels. Het is echt weer leuk om daar mee te werken (ik start binnenkort met de opleiding engelsdocent), maar het is toch wel lastig hoor..
zo...huisje is weer schoon lekker fris ruikt het weer! Heb net alle kussenslopen van de bank gehaalt een deel zit nog in de wasmachine, de rest hangt alweer te drogen. Ruikt dan weer zo lekker fris in je huis! Komt ook door het wasmiddel wat ik gebruik. Robijn langer fris. Die ruikt zo lekker! Echt een aanrader!
Kan me voorstellen dat dat lastig is iidd...wel leuk ga je als je klaar bent met die opleiding dan ook engelse les geven aan school?
Ik werk met 9 mannen en de baas die een man is. Mijn vrouwelijke collega werkt maar part-time (1 dag in de week) als ik 's ochtends binnen kom dan is er 1 vent en die vraagt gelijk of ik de avond ervoor sex heb gehad... Heel zwamverhaal vertellen natuurlijk... staat ie mooi van te kijken. Echt mannen denken continu aan sex!
sorry natjes: ik kan niet tegen zeep ja het is bizar, maar ik kan alleen tegen ariel want daar zit minder tot geen zeep in...
Heb zomergeel van Robijn! HEERLIJK als het buiten heeft gehangen en de spullen liggen op bedje of trek schone kleding aan dan ruikt het zo lekker!
Vind dat echt lekker ruiken! Ze hebben ook andere met amandelolie ofzo maar geef me toch liever zomergeel... Haal ik ook in de winter een beetje de zomer in huis
Snap het ook nog niet echt van mezelf hoor... haha lijkt wel de grote voorjaarsschoonmaak hier! Als mannetje thuis komt weet ik al precies wat ie gaat zeggen: "oh wat ruikt het huis weer lekker fris hè!"...dankbaar werk weer voor vandaag ahahaha
nou ik heb nog niet geslapen ! de assistente van de gyn belde me net ! ik moet morgen bij de gyn langs komen ! en ik zei net nog dat ik ook die hormonen had geslikt , zeg ze miss dat het door die hormoon kom dat ik licht positief testen nou weet ik helemaal niet wat ik moet denken ! ik vraag dat morgen ook nog wel aan de gyn dan ! en nu ga ik ff me ogen sluiten ben echt dood moe !
Die moet ik ook maar eens proberen.... deze fles is bijna op dus kan weer kopen! Is ie toevallig ergens in de aanbieding? Scheelt weer centjes!
Ik baal er gewoon van dat ik hier als jongste zo professioneel mogelijk probeer te doen en dan komt er zo'n omhoog gevallen ballon en die verpest even je hele geloofwaardigheid.
Heey Sjorsje hoe staat het er voor? Ik heb perongeluk vanmorgen getest ..... negatief. En krijg nu behoorlijke bruine shit. Niet goed dus. ik vrees dat het ronde 5 voor mij gaat worden. En bij jou. Wil de ongi nog een beetje uitblijven?
Volgens mij bij de appie dacht dat ik hem in het krantje zag staan.. of het is van Ariel ofzo dus weet het niet zeker