ruikruik wat ruik ik nou IJS? Ben dus net op tijd Heb wel zin in een beker met softijs met veel caramel en slagroom ... Doe de slagroombus er maar apart bij LEKKER! Dan mogen jullie mijn nasi hebben bleh had er echt geen zin in, maar een ijsje lust ik wel
haha nee, maar toen ik het bericht gepost had viel me dat ook op Dat toverwensijsje vind ik ook wel een goed plan (zit trouwens ook blauw in hoera!)
Ik zat vanmiddag nog te verkondigen dat ik goede hoop had, maar dat is natuurlijk de op zijn staart trappen. Vijf minuutjes later naar de WC; ja hoor, ongi. Nou ja, jammer van mijn pendel. Wel een hele mooie poortdeur voor de tuin gekocht en lekker roodverbrand op de fiets (ik straal rood, naast het wit van jeanine). Op naar ronde 7!
Passagierslijst NOD augustus 1 : Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje & za4a 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 28 : Marientje28 & NourElHouda 29 : Lynni 30 : 31 : Alexia R 142 passagiers voor de roze bus!! 1 Zwanger, 4 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - JedidJah - zuurtje Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Wat jammer nu. Veel geluk in de volgende ronde. Blijf je nog bij ons of moet je in de kinderwagen gaan zitten die veel te klein is?
Steekt mooi af zo Heb nog geprobeerd om even in het zonnetje te gaan zitten, maar mocht niet baten. Ik ging zitten en de zon ging onder en werd bewolkt
Is helemaal geen gezeur. We zijn hier voor de leuke dingen maar ook voor de minder leuke hoor... Had jij de ziekt evan Crohn? Weet het af en toe even niet meer zo goed, sorrie...
Ja, ik blijf lekker in augustus, geen krap houten poppenwagentje voor mij. NourElHouda: je staat er weer op, succes deze ronde Yinte: dat klinkt allemaal niet goed, hopelijk knap je snel op! *knuf* Limmeke: leuuuuk verjaarskado.
mmmmmmmmmmmmm. had gewoon echt geen zin om te koken,dus hebben we een pizza gebeld van een hele lekkere italiaan hier met een echte dunne bodem
nee ppa, dat was biccy als ik het goed heb. ik heb iets ondefinieerbaars tot nog toe maar ik zal je daar met deze hitte niet mee vermoeien. groetjes yinte
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Had ze vandaag ook willen halen maar mijn zoontje had mijn telefoon verstopt en heb dus de hele ochtend zitten wachten tot iemand zou bellen en dat ik op het geluid af kon gaan (we hebben geen vaste lijn) Uiteindelijk heb ik mijn man en moeder maar een mailtje gestuurd of ze me svp wilden bellen. En gelukkig heb ik hem weer Vanmiddag de hele middag in de weer geweest met de was,een badje, de tuin sproeien, kind sproeien en een waterbaan
een lekkere italiaan, zozo wij hebben lekker bietjes en patatjes gegeten. Lief is nu weg. Zelf even bakje yoghurt met aarbeitjes erbij gepakt, jummie jummie ja, ik blijf nog een ronde in de bus!
omg ik vond net een site die 'voorspelt' hoe je baby eruit zal zien (zo'n photomorph programma) whoehahaha ik ga nog maar eens met andere foto's proberen Oooh pizza lekker. Ik heb frietjes uit de oven op, met wat salade en wat campignons. Vriendlief komt pas laat thuis, dus heb ik maar wat in de oven gemikt, lekker makkelijk Ik heb overigens niet de ziekte van crohn hoor Ppa: waar had ie' de telefoon verstopt?