mijn ventje heet David getrouwd met Debby en hebben twee kindertje Demain en Danique....al together are they the 4 D's hahahahahahah
daar sluit ik me helemaal bij aan ( behalve dat emigeren dan haha) Is trouwens ook helemaal geen lelijk kind die je hebt gefabriceerd Biccy
goed he! maar we hebben er nog een hoop te gaan tot eind augustus...dus als ik volgende week op rood moet....zeg ik gewoon dat mijn cyclus korter is en ik eind augustus weer moet...hahaha kan ik ook hier blijven hoef ik niet met mijn dikke achterwerk in die kinderwagen die dan geheid gelijk vol zit hahahahahaha
Goed he? en ik ben pas 3 dagen lid geloof ik Jullie zijn ook gewoon erg makkelijk om mee te kletsen, ik heb anders meegemaakt op fora hoor Ben blij het hier gevonden te hebben
ow gossie moet je dit poppeke eens zien en dan ook nog van die idiote foto's gebruikt hahahahah http://makemebabies.com/viewbaby.php?bid=2079163
Meiden we maken teveel babies! Our server are currently overloaded, and we are working to add more. Please try again tomorrow. Thanks for your patience! HAHAHA!
Kreeg ik ook maar als je je voorkeur voor j of m weglaat en either aan klikt doet tie ut wel ( tenminste bij mij) en vulde gewoon jongens naam of meisjes naam in en HOPLA die kwam ook tevoorschijn
Hallo meiden! Kom stiekem s ff kijken hier vanuit juli, denk dat ik morgen mn NOD misschien kan veranderen in 4 augustus. Wil nog niet te voorbarig zijn, omdat ik dus nog nooit een langere LF gehad heb dan 8 dagen en vandaag dus op 9 dagen zit! Had voor de zekerheid een LF van 10 dagen aangehouden met t plannen van mn NOD en dat was dus 31 juli. Dus hoop jullie morgen te kunnen komen vergezellen (met NOD op 4 aug en niet de nieuwe natuurlijk! hihi) Tot snel!
Wow ik heb echt the cutest girl Maar ik laat hem maar niet zien hier want dan is mijn donor niet meer zo anoniem
LoL...maar het zou mooi zijn als het uit zou komen...want heb maar 1 leuke jongens naam met een D.....hahah twee meiden geen probleem voor twee Dnamen maar twee knullen word lastig