kun je niet ff kopie /plaken in paint en gurly eruit knippen/ opslaan en uplaoden hier? ben nou wel nieuwsgierig naar jou kleine hummel hoor
ja moeilijk hé namen pfff wij hebben nog geen enkele naam we hadden zelfs 2 maanden de tijd voor een naam voor de hond , haha en 1 dag na dat we hem hadden , hadden we pas een naam voor hem ! en dat is voor een hond moet je nagaan als het voor ons kindje moet zijn
HEEEY NIKKEY! alles okidoki hier...zijn baby's aan het maken Leuk joh! hoest bij jou? if you know what i mean
Hallo allemaal, Het is nog erg gezellig hier. Lachen zeg met die baby's. Ik ga zo ook eens een kijkje nemen. Duurt het lang? Ik heb nl niet zoveel geduld, haha!
die heb ik afgelopen weekend al mijn adres in bek gestopt toen er 2 op lantaarnpaal zaten op weg naar huis
sorrie, hoe gaat het nu met je? Zal wel een slechte nacht worden met alle ellende en twijfels van vandaag. Hopelijk krijg je morgen bij de gyn wat meer zekerheid
hey limmeke dat heb je op je verjaardag ondekt? alles gaat goed deb komt net visite binnen dus ga jullie verlaten zie jullie maandag pas weer aan iedereen heel veel succes dikke kus
slapen lukt me gelukkig altijd en je hoef geen sorry te zeggen gekkie het gaat wel met me probeer me gedachten op 0 te zetten want ik weet niet wat ik moeten denken morgen hoop ik gelukkig meer antwoorden te weten sjors wat een poppetje echt een princesje