OMG wij krijgen een lelijk kind maar we houden er wel van http://www.makemebabies.com/viewbaby.php?bid=2080614
Deze twee + de tweede namen waren makkie eigenlijk. alleen als het zou mogen dat wij twe kids krijgen en het worden toevallig twe knullen of twee meiden...tja dan wordt het voor nr twee toch ff hard nadenken welke naam het meiske of knulletje krijgt Sjors: wat een scheetje! je heb de goede donor uitgezocht blijk wel
heb één baby gemaakt, maar die is errug lelijk uitgevallen.. zal wel een heel LIEF kind zijn! Zou er evengoed heel veel van houden (maar voorlopig klussen we nog even door voor ongeveer zo'n exemplaar wat hier al rondloopt)!
ik ben n alleen thuis en heb tegen beter weten in een test gedaan eigenlijk voel ik al wat gerommel in mn buik en dan met mn stomme kop een test doen... zo van stel dat ie wel posi is. getsie stomme doos dat ik er ben! verders hier nog wat te doen, babys maak ik liever de live-versie van
over namen gesproken. Bij ons zoontje waren we heel lang aan het twijfelen, tot ongeveer een maand voor de uitgerkende datum. Toen heb ik tegen mijn man gezegd; weet je wat als ik lig te bevallen (wist al dat ik ingeleid zou worden ivm bloedafwijking) beslissen we. Toen werd het opeens stress en hadden we dezelfde avond nog een naam, hahaha Achteraf maar goed ook want een week later kwam hij al