Hij's een beetje overwerkt door alle babies die we maken hahaha Geef het een minuutje Was wel entertaining hoor 8)
geef ut een minuutje en probeer nog een keer....we zitten er met wel veel op ineens hahahaha die server kan al die foto's maken niet aan...als we niet uitkijken gaat tie dadelijk nog mixen met ons alle
Wij klussen voor een jongensexemplaar van wat we hier al rond hebben lopen Toen ik dit las bedacht ik me opeens dat ik wel erg benieuwd ben hoe een jongen eruit zou zien, omdat onze meiden heel erg op elkaar lijken.
Aaww Geef het een minuutje, waren denk met zn allen op dezelfde site Gaby: zijn we ook niet 8) Zuurtje: hallo Caro: ik wil eigenlijk ook al testen, maar ik ben nog veel te vroeg..daar komt bij dat ik een soort ongi pijn heb en ik denk dat het deze maand weer niks word... we maken het onszelf zo moeilijk soms he? *knuf*
hoe valt jou baby boy or girl uiit survivor? remmar en NG50? ook bezig met beeb's fabriceren op de makemebabysite?
Uhmm ja Giegel een jongensexemplaar zou hier ook helemaal te gek zijn. Wij hebben een meid.. nu eerst nog zwanger raken...