zou niet weten. banner zegt 24 dagen. maar ik tel 22 ? snap het niet. ga ook niet nu daarmee aan de slag. vorige cyclus was 28 dagen.. en nu 22/24? zou niet weten waar ik zou moeten van uitgaan. ik ga wel nu weer. heb nog kramp fijne avond allemaal
@ Debs, wel intressante site, morgen op werk nog maar eens verder onderzoeken. @Gaby, jeetje, heb jij weer, hopleijk is de nieuwe net zo aardig of nog beter even ondertussen wat eten proberen ik elkaar te flansen
hey gaby wat een top gyn heb je zeg, je bent echt nog maar "kort" bezig :gemiddeld wordt 80% binnen en jaar zwanger, van de 20% die het tweede jaar in gaan wordt nogmaals 50% zwanger en dus na de "normale" twee jaar wachttijd is er 10% die voor medische behandelingen gaat, waar clomid slikken ook onder valt., en je bent ook nog eens super jong! Je mag echt in je handjes knijpen dat hij je nu al aan de clomid laat gaan...! Succes meis! En alle andere dames natuurlijk ook! Liefs
zo even boodschappen gedaan.. mannetje krijgt vanavond aardappelsalade met bokworst.. hoop dat het hem smaakt. hij is zo hitsig als de pest.. en dat met die hitte.. bleeh.. dus 3 maal raden wat hij vandaag NIET krijgt? hey gaby.. blij te zien dat je weer terugbent.. balen van die VMK... aan andere kant, je weet waar je aan toe bent en nu kan je werken aan die 2ling
Hoi hoi, Ik ben er ook weer ff. Net terug van het werk... Pfff wat is het warm! Jeetje wat is er veel geschreven zeg, ga dat niet meer allemaal teruglezen hoor, ben ik een dag mee bezig haha . @ Gaby, klote van de vmk, ik weet hoe het voelt. Wel fijn dat je gyn zo goed luistert, dat het zaad van je mannetje zo goed is en dat je meteen aan de clomid mag! Succes de volgende ronde! @ Pixie, dikke knuffel meisje. Balen van je ongi, neem even lekker je rust! Heb vast nog een heleboel gemist, heeft er iemand een update : Liefs
Hoi meiden, Begin hier nu een beetje ongi krampen in mijn buik te krijgen. Hoop maar dat het snel doorzet, dan kunnen we verder voor de volgende ronde. Ben nu dus ook aan het broekeloeren.
Is die online dan? die zie ik niet staan namelijk! das vreemd dit is de site he: http://helderzienden.net/ nou hoop in iedergeval dat je snel bericht krijgt Ga mijn compie weer inruilen meiden! voor de smsers veel succes! zou graag de uitslag horen. Eeet smakelijk en tot vanav! *knuff* *knuff*
hihi ja dat weet ik allemaal ben dus ook best wel blij ermee ik ging de eerste keer eigenlijk voor me cyclus want die vond me huisarts toen nog te lang haha... daar keer de gyn ook helemaal niet na de 1ste keer
Hee Gaby, je had er al op gerekend, maar toch jammer van die VMK. Gelukkig had de gyn ook goed nieuws voor jullie. Ik denk wel fijn om met de Clomid te kunnen beginnen, dan heb je het idee dat je er "wat aan doet" als je begrijpt wat ik bedoel. Veel succes deze ronde.. hup op naar die tweeling
Ik ben uit gegaan van mijn tweede cyclus na mk, maar normaal was ik na 32 dagen ongi. Nav mijn vruchtbaar slijm zou ik ongeveer zondag ongi moeten worden.