Is ook zo, andere buurman 2 huizen verder op was in de voortuin bezig in zijn zwembroekje, ha ha (mijn man loopt met deze hitte in zijn boxer, ook toen maandag de buuv langskwam )
ik vind dat dat wel moet kunnen met deze hitte kijk als je nou naakt loopt en dan de deur open doet dat zou ik wel raar vinden
hmmm, ik ook wel, Dubbel D dat rond bengelt en bikinilijn die hoogn odig geschoren moet worden...... niet echt charming..... ha ha Heb ook zo'n fantasie, zag het helemaal voor me....
Jeetje meiden, jullie gaan me echt te hard hoor... Kan het gewoon niet bijhouden . Hoop dat alles met iedereen goed gaat, hier ben ik gewoon erg moe van het werken en het warme weer! Giegel, hoop voor jou dat de pendel uit gaat komen! Liefs
Passagierslijst NOD augustus 1 : Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje & za4a 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 29 : Lynni 30 : 31 : Alexia R 147 passagiers voor de roze bus!! 1 Zwanger, 4 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - JedidJah - zuurtje 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Ik ga nog van een 28 dagen cyclus uit. merk het van zelf wel als ik ongi word. zo test ik ook niet te vroeg! nieuw NOD = 27 augusutus. you get what you wish for ..... geen septemberbus nog
Ik kan alle pagina's ook allemaal niet meer bijhouden hoor mamaLine hihi. Gaby, je hebt het vast al verteld hier maar heb het nog niet kunnen vinden. Hoe was het bij de gyn vandaag?
Spannend.. nu op het wachtbankje.. Bij mij duurt het nog even voordat ik op het wachtbankje kan. Eerst ei zien te vinden. Heb vanm ovutesten van Sensitest besteld en kreeg een uurtje later al een berichtje dat ze verstuurd waren.. Lekker snel. Ze zullen morgen wel arriveren. Denk dat ik maandag of dinsdag weer begin met testen..
Erg hoor, ga ik voor de grap een pendel laten doen als erg nuchtere meid en krijg ik zoiets moois terug. Het is te mooi om waar te zijn Maar als het waar is....wowwwwwww
Gieg! wat een super pendel zeg! heb je dat via die site laten doen? wie heb je gesmst? Survivor! nog 6 weekies geduld! was dit van antel of Angel? @Gaby: moet je ff een hele dikke *knuff* vanuit oostenrijk geven van Nikky! ze vind het heel erg voor je en hoop dat de pendel volgende maand uitkomt! Hier ook aan de pizza jammie jammie had ik nou us echt trek in...kon alleen nie langer wachten met lezen of er al wat meer bekend was van de pendels dus zit met pizza achter me compie
ik heb ook via sms gedaan limeke en ze zegt over zes weken zwanger en het word een meisje gewoon doen ik durfde ook niet maar was toch te nieuwsgierig
nee, via vriendin. Dat zal toch niet, je bent gewoon zwnager joh, geen gekke dingen zeggen. Je hebt nog even voordta je in de overgang raakt... punt uit.