dat blijft altijd de vraag he wisten we dat maar dat zou het allemaal zoveel makkelijker maken.geen gestress en gepieker maand in maand uit...zou het nu ja /nee baal baal en weer door...nee dan weet je gewoon dan en dan ben ik zwanger dus hoef er niet over na te denken al die andere maanden hihihih
Weet ik niet precies, hij vindt het denk ik te apart. Ik wil juist aparte namen zodat er strax niet 3 Vicky's in dezelfde klas zitten
omdat vroeger haha nou 10 jaar geleden ongeveer, ava adore een favorite liedje van me was, en ava is altijd blijven hangen en ik hou van korte namen @mamaline; finn; ook echt een gweldige naam!
Weet ik eigenlijk niet... Heb dat al heel lang in m'n hoofd zitten. Zou ik wel heel jammer vinden, met Kyan ging dat al net zo; toen wij die naam vonden hadden we hem nog nooit gehoord en nu hoor je het steeds meer...
kvind nog steeds dat we een plasmatje moeten ontwerpen.. waar je overheen plast en die meteen gekleurd uitslaat als je zwanger bent.
debsje doe je met nikki smsen dan ofzo ? maar zeg maar dat ik het heel lief van de vind , en dat ze een hele dikke knuff terug krijg sim80 het is toch een vmk geworden ik ging er al vanuit! maar het zaad van me mannetje was perfect zei de gyn en ik moet morgen met clomid beginnen liefs gaby
Voor Kyan hadden we als meisjesnaam Imme. Vind ik nog steeds geweldig, maar heb meer het gevoel dat dat bij hem hoorde. Ik vind Roan trouwens ook een mooie jongensnaam!
meisjesnamen: Merel, Babs, Maaike Jongensnamen: Jur, Max ( zo heten die 2 scheten van mij) Mees, Niels, Lars
dat zou idd jammer zijn...maar zo te zien staat tie niet in de top 20 Limmeke dat zou een gat in de markt uitvinding zijn Gaby: ja dat had ze gevraagd zodat ik haar een beetje op de hoogte kon houden van alles limmeke: vind Babs en Lars erg leuk...passen ook goed bij jur en max(imiliaan)? of gewoon max? ( mijn nichtje heeft ook een zoontje namelijk die heet gewoon max maar als ze boos is roept ze altijd maximiliaan)