Wij zijn ook al uit de namen, meisje al heel lang en jongen sinds kort, beide drie namen en niet te korte roepnamen, drie lettergrepen.
@ Tezzz, ik wil het natuurlijk wel weten als jullie een jongen blijken te krijgen en deze ook nog Kyan gaat heten...
gewoon max.. en gewoon jur.. maar max wordt ook liefkozend maximilianus genoemd en jur jepieleke hahaha vreselijk vind jur dat nu hij echt een puber is en er vrienden en vriendinnen hier zijn en ik noem hem zo. zeg debs: wat voor pukkeltjes heb jij op je (.) jaja, ze zit nog steeds te boobloeren
nou ik had toch licht positief getest ! de volgende dag werd ik wakker en moest naar de wc , toen bij het afvegen zag ik allemaal bloed en ik bloede steeds maar door maar geen stolsels! dat was gister allemaal ! en vandaag moest ik langs de gyn en hij heeft gekeken maar me baarmoeder was al leeg! maar de uitslag van me vent was top en morgen moet ik beginnen met clomid was dus allemaal kut
Super jammer Gaby, toch positief dat je zaad van je mannetje wel goed is zeg. Ik hoop voor je dat de clomid gaat werken.
Hoi meiden, Heb ook een sms gestuurd om te laten pendelen. Duurde het lang voordat jullie wat terug hoorden? Ben benieuwd. Krijg nu steeds meer last van mijn buik en rug, dus dat is echt geen goed teken. Dan is wel mijn cyclus eindelijk weer normaal na mijn MK. Ben ook deze maand met de etos pillen begonnen, dus misschien dat dat scheelt.
kan me voorstellen sat tie ut vreselijk vinde....des te leuker is het om te zeggen dan om een beetje liefkozend te pesten hahah jij ook nog dus hihihi van die bultjes ( die je er normaal ook wel een paar van heb zitten dicht rond de tepel) zit er onder en komt allemaal wittige ja wat is het talg? uit...hoest bij jou ook blauw op de tepelhoven net als ik?
binnen een half uurtje uurtje ongeveer...wie heb je gesmst? ben heel benieuwd naar je uitslag kunnen jullie nog wel tussen mijn geklets door komen hahaha heb nu drie berichten achter mekaar wat een kletskous ben ik toch he!
He hoi allemaal! Netjes gegeten of niks door je keel gekregen met deze hitte @limmeke: uitstekend idee, die plasmat, dat zou wat zijn @Gaby: ik wens je veel suc6 met clomid. Hopelijk heb je er geluk mee. Ik zal voor je duimen meid! @debsje & clair: ik zag Finn voorbij komen. wat vinden jullie van Finnley : Zo heet de zoon van vrienden. Scheet van een ventje!