maar maar maar debsje....hoe kon jij dan smsen? kan nix vinden waar ik naar kan smsen argggggggggg.....hahaha
@debsje: heel soms hoor ik iemand finn zeggen. Maar eigenlijk zegt iedereen (wij ook) gewoon Finnley.
Joey is afgeleid van friends hihi Alexcia vind mijn vriend mooier dan de naam die ik al jaren in mijn hoofd heb hangen Alexis... Zoe is lekker kort en hip,betekend leven Jordan is bedacht omdat we de roepnaam J.J Echt super vinden
zoek iemand uit die goed voelt....bijvoorbeeld vanessa ofzo en ik heb toe een sms ADVIES VANESSA gestuurd naar 2580 met de vraag: ik sms: ik zou graag willen weten of ik zwanger ben of ik dit binnenkort word of anders wanneer ongeveer en of ik het dit keer mag uitdragen tot een mooi babytje...daar achter mijn naam en gebdatum...en dan krijg je na een tijdje je pendel terug maar als het goed is staat het allemaal uitgelegt op hun site toch?
sorry ben ongeduldig of pre-pms hahaha dan zie ik zo'n site en weet nie precies hoe t werkt en wordt ik frusti! dus ok ik ga eff uitzoeken!
ook leuk quinn van quinten ? ik vind zelf Dianne, Stan, Nick en Rosalie ook erg leuk nou ja eigenlijk nog wel meer heb zelf een lijstje gemaakt met de namen die ik leuk vond Jongen Meisje Arnoud Aimy Cas Benthe Dominic Britt Demian Danique Fabian Daphne Florian Emelie Janick Evy Jeremy Feline Jens Femke Jermaine Fleur Jordy Kirsten Justin Lindsay Karsten Megane Keano Marithe Lars Milou Marijn Myrthe Mathieu Rosalie Nick Rosanne Quinten Zara Rick Rens Robin Rutger Sebastiaan Seth Serge Stan Stijn Thijmen Tim Valentijn Yannick
Ben uber pissed!Mijn gyn wat heeft die fouten op fouten gemaakt zeg... Ik kreeg clomid,en dat moet je juist niet hebben als je wel een eisprong hebt...Ik ben nu 13 kg aangekomen alleen maar vocht... Mijn voeten zijn zooo dik en gevoelig dat ik zonder schoenen moet lopen (al is het weer wel erg lekker ) Ik heb teveel hormonen door mijn strot gekregen,hormonen die ik wel had Want voor wie het zich afvragen: Als je een progesteron afwijking hebt Hoeft NIET te betekenen dat je geen eisprong hebt!En als je meds dan moet hebben heet het progestan! Want om een eisprong te krijgen heb je oestrogeen en nog een paar afkortings nodig Bedankt dat je het vraagt Hoe is ie met jou dan kippie75?