blauwe aders over mijn borst tot aan tepel, links 2 grote zichtbare en rechts 1.. maar nog steeds niet gevoelig. moet trouwens steeds aan liedje denken door jouw opmerkingen dat ze zon zeer doen: ik heb heeeeeeele grote bloemkolen
Heb je met grote letters ADVIES dan in grote letters de naam vann degene die je smsen wil erachter gezet en dan pas je vraag?
Hier wordt ik dus des duivels op Baby overleden die achtergelaten was in auto in Spanje Donderdag 31 Juli 2008 | (Belga) In Spanje is een 25 dagen oude baby gestikt nadat de vader het kind in een draagtas in de kofferruimte van zijn auto was vergeten. De man was weggereden en bemerkte zijn dodelijke vergissing pas toen hij een uur later thuis aankwam, deelde de politie donderdag mee. Hij dacht dat het kind zich samen met zijn tweelingbroer in de auto van de moeder bevond, die tegelijkertijd naar huis was vertrokken. Het ongeluk gebeurde nabij Gerona aan de Costa Brava. De politie is een onderzoek gestart, maar gaat ervan uit dat het om een tragische vergissing ging. Twee weken geleden stierf in Sevilla een tweejarig kind nadat de vader het per ongeluk in het kinderzitje van de auto was vergeten bij een buitentemperatuur van meer dan 40 graden. De vader nam in die tijd deel aan een vergadering. (SVR)
meis als je geen sms heb terug gekregen zoals claire heb je hem goed verstuurd wel ff uitslag laten weten he!
Jeetje Puzz wat een verhaal weer. Wat heb jij een pech zeg. Hopen dat je die 13 kilo dan ook weer zo kwijt bent. Gelukkig dat je binnenkort naar een andere gyn mag. Met mij gaat alles goed. Maak me wel een beetje zorgen.. Ik had de vorige keer pas een eisprong op dag 27. Nu vertelde iemand die onder behandeling is geweest bij een gyn dat als je zo laat (na dag 21) een eisprong hebt, je baarmoederslijmvlies alweer zo dun is dat een eitje zich nooit kan innestelen. Hebben andere meiden met een lange cyclus wel eens zoiets gehoord? Ik wacht deze cylclus nog even af en dan ga ik het maar eens aan mijn huisarts vragen.
@puzz; ben blij dat je een andere gyn krijgt, echt verschrikkelijk hoe nalatig ze zijn geweest! wordt er gwoon boos van *grom
idiooten en dit staat nu net weer op de telegraaf Peuter (1) uit snikhete auto bevrijd Twingly blog zoeken2 blogs die verwijzen naar dit artikel ENSCHEDE - De politie heeft woensdag op een parkeerplaats in Enschede een Duitse peuter van een jaar uit een snikhete auto bevrijd. De politie moest het portierraam van de afgesloten auto inslaan. Dit heeft de politie donderdag bekendgemaakt. De 39-jarige moeder kwam ter plaatse toen de ambulance van plan was het kind voor observatie naar het ziekenhuis mee te nemen. De vrouw verklaarde het kind een uur alleen in de auto te hebben achtergelaten. Ze had zich niet gerealiseerd welk effect de zomerse warmte zou hebben. Na enige verkoeling en een slok water werd het kind volgens de politie rustiger. Eind mei bezweek in Baarle-Nassau een achtergelaten baby in een auto door oververhitting. De moeder wordt verdacht van dood door schuld.
Ja echt gestoord ja. Die kinderen worden echt wel geplaagd later. Deze drie vind ik zijn het ergst denk ik. Moxie CrimeFighter Pilot Inspektor Audio Science
@Smalleville: tis wel erg met je vreetbuitjes of niet soms? waar heb je zin in dan, dat je niet in huis hebt..?
Erg he?! Daarom vind ik die dochter van Ruud de Wild ook geen naam hebben. Wie noemt ze kind nou 'Toy'. :
ik zou maar niet vertellen wat ik hier van vind want dan komen er allemaal sterretjes op het scherm te staan !
hahahaha 'k Heb hele grote bloemkolen Ja mensen, 'k heb hele grote bloemkolen refrain: 'k Heb hele grote bloemkolen, bloemkolen Bloemkolen 'k Heb hele grote bloemkolen Oh wat zijn ze groot Als mensen mij zien lopen, dan roepen ze meteen Hallo, hallo, hallo, hallo, waar gaat die bloemkool heen op school vroeg eens de meester, hoeveel is 1 en 1 Toen telde ik m'n bloemkolen, toen wist ik 't meteen Ik heb een dikke tante, die is niet al te vlug Die heeft twee grote bloemkolen, onder aan d'r rug Ik heb nooit leren zwemmen, maar toch gaat ik in zee Ik blijf ten alle tijden, drijven op die twee
hoort het niet de eerste keer vandaag De liefde van de man gaat door de maag Dat moeten vrouwen weten, mannen houden veel van eten Ja, de liefde van de man gaat door de maag refrein: Dus heb ik worstjes op mijn borstjes Preitjes op mijn dijtjes Karbonades en salades op mijn bil Ja, worstjes op mijn borstjes Bietjes op mijn knietjes En op mijn hoofd een haantje uit de grill worstjes op mijn borstjes Preitjes op mijn dijtjes Karbonades en salades op mijn bil Ja, worstjes op mijn borstjes Bietjes op mijn knietjes En op mijn hoofd een haantje uit de grill