Wat dacht je dan van Storm (zoon van Bart Chabot. Andere kinderen hebben ook van die vreemde namen geloof ik)
Ja er zijn blijkbaar ouders die hun kinderen durven achter te laten. Hoezo laat een moeder een 1 jarig kind alleen in een auto voor een uurtje? Ik vind het onbegrijpelijk. Net als dat verhaal van Maddie. Ik zou het echt niet durven hoor. Dan maar lekker in het appartement eten. Iemand vertelde mij ooit een verhaal dat er mensen zijn die hun kind wat rode wijn geven zodat ze kunnen gaan stappen zonder dat het zomaar wakker wordt.
Oww ja dat gebeurd! Als het kindje ADHD heeft of een andere ontwikkelingsstoornis doen de ouders dat vaak hoor Of een valiumpje !
van alles, en dan overal eenhapje van taart, verschillende soorten ijsjes, verschillende soorten 7up, niet in huis koekjes, die we hebben zijn niet lekker genoeg chocola, niet in huis etc...
Daarom is het Maddie verhaal toch nog steeds niet opgelost.. ik vertrouw die ouders echt voor geen meter
Nou dat vind ik helemaal schandalig rode wijn, aan je kind geven dat ze lekker slapen. Dat je lekker uit kan gaan. Grofweg schandalig
Ik ken het verhaal vaag heeft iemand zin om het me een beetje te vertellen Want het is in het engels op google...
Ik heb hier nog heerlijk 7up staan. Die stuur ik per koerier wel even naar je toe. De vanille-chocolade spritzen stuur ik dan gelijk mee en ach.. je mag de belgische bonbons ook wel hebben van mijn hubbie.
mijn vriendin wilde haar manneke storm gaan noemen toen ze nog wanger was...vond ze wel leuk staan bij sterre (hun dochter) je wil niet weten hoeveel maanden we bezig zijn geweest om het voor elkaar te krijgen dat kind die naam niet te geven...tot op de avond dat ze moest gaan bevallen en wij op haar dochter paste was ik er bang voor....god zij dank op mijn blote knieen belde ze 3 uur later en was Kjell geboren....ik heb toen zo opgelucht adem gehaald...ik was als de dood dat ze het toch zou doen...gelukkig niet dus
Het gezin was in Portugal op vakantie. Die ouders waren op een avond niet ver van het resort gaan uiteten terwijl de kindjes lagen te slapen. En toen was ze ineens weg!
ze is alleen achtergebleven op de hotelkamer en toen de ouders terugkwamen, was maddie verdwenen. Ze zou ontvoerd zijn, maar daar zijn te weinig bewijzen van. Wel heeft eerst vader verdachte dingen gedaan en moeder eigenlijk ook. Het is alleen nog steeds nooit bewezen en beide blijven volhouden dat ze er niets mee te maken hebben. Jaja..
Hallo ladys Ik heb vanavond sms gestuurd naar Leen en Anneke om te pendelen. Leen pendelt niet hoewel het bij haar naam staat en van Anneke heb ik nog geen antwoord. Heb ook online tarotkaart gelezen en daar zou ik in augustus zwanger zijn. Toen heb ik hier mijn kaarten gelegd en daar was het antwoord ook dat ik in augustus zwanger zou zijn. Nou ben benieuwd.
Nou ja, ieder z'n ding... Ik vind het iig vreselijk en jij zo te lezen ook . Ben idd blij dat ze dat niet hebben gedaan, vind het ook zielig voor het kindje; die wordt daar later toch mee gepest?
Nu heb ik de verkeerde quote gebruikt *dombo* Ik bedoelde de lekkere dingen voor Smallville en de uitleg ging over Maddie... sorry !
ik weet het mijn keuze ook niet maar ik vond het in iedergeval iets beter dan storm...Kjell betekend deksel in het zweeds ofzo
Oke zal ik er dan even wat theorien overheen gooien? Vader en moeder hebben geldnood,ze leren mensen kennen die geld willen geven als ze een uurtje met hun dochtertje kunnen zijn Maar meisje word meegenomen!