erm stoppen met de pil hielp wel aardig, maar het meeste komt omdat we [hubbie en ik] zijn gaan lijnen (12 kilo in 9 weken, ja Sonja) en daarna zijn gaan hardlopen en nu worden mijn spieren sterker en het vet neemt af... Wel shit want in de afgelopen maanden kan ik bijna elke maand wel nieuwe kleding kopen. sorry ik houd niet van winkelen
mijn vriend ligt in de bank en informeerd of we het een beetje gezellig hebben hier. ik zeg nou de bus van aug zit op 400 pagina's....mijn dochter bemoeid zich er ook ff mee en roept ja je moet toch iets doen als je zwanger bent he net of ik zwanger ben 8) mijn vriend is echter weer in een blablablablabla bui en rateld ondertussen maar door. kun je nagaan hoeveel vrouwen er per jaar zwanger zijn blablabla nou als ze het gezellig hebben leuk toch kijk da's de pririt...toch : yinte
goedenavond meisjes! Oh ik drijf zwat van mijn stoel af zo warm... Is hier buiten nog 26 graden...das toch te zot voor woorden!
trusten meiden... Ik geloof dat mijn hubbie ook naar bovenwilt. Ooh nee hij steekt de kaars nog ff aan...
ja audrey ik snap wat je bedoeld ik vind het altijd mooi een naam met een verhaal. geweldig het word dus mila groetjes yinte
Ja zeker weten. We hadden eerst Isa Anne Sophie, maar er zijn intussen zoveel Isa's en na dit meiske te hebben gezien wordt het definitief Mila. Voor een jongen hebben we Quinn Morris Luca bedacht. In de film 6 days, 7 nights (of andersom.. weet het even niet meer) speelt Harrison Ford een leuke rol en heet hij Quinn. We hadden al Morris Luca bedacht, maar mijn hubbie wil Morris niet als roepnaam, toen kwam Quinn voorbij in die film en toen wisten we dat ook!