ja ja .bijgelezen en iedereen is weg nou j.a ik ben ook dood op dus ga ookm aar weer verder mijn bed opzoeken over een paar minuutjes pijnstillers werken bijna voor geen meter meer. ik wil geen hete kruik. is te heet
Gekwetst? Ive fallen from grace,ik kon die liefde van hem niet aan Weet je waardoor dat komt?HIJ heeft me 3 stoornissen gegeven,waardoor ik zijn liefde niet kan aannemen En ja nu ben ik gekwetst door jou woorden Btw mensen dood wensen is dat geen zonde?
Meiden, nu echt voor het laatst voor een paar dagen althans, morgen echt weg! Slaap lekker! En tot gauw! Hoop dat ik dan allemaal roze zie!
zo lekker gekletst allemaal en hele leuke namen voorbij zien komen.... volgens mij slapen jullie allemaal, is ook niet echt gek Hele drukke dag gehad en lekker ge BBQd En nu nog even naar uitzending gemist kijken (babayboom) Morgen en zaterdag vrijgezellendag van mijn beste vriendin, dus tot zondag en dat de hele dus dan maar roze mag zijn althans degene die mogen testen anders wordt het wel heel moeilijk en raar
*strompelt binnen* pfff ik ben net terug en ik ben moe, morgen weer om kwart over 6 uit mn bedje... Heb geen puf om alles bij te lezen hoor. Welterusten!
goede ochtend ahum, jaaah errug vroeg maar het onweert hier gigantisch dus kan niet slapen, vriendlief ligt natuurlijk wel te dromen heb eigenlijk zin om hem ook wakker te maken, maar ik denk ga eerst jullie lastig vallen met deze onzin hahaha is er hier toevallig nog iemand?( zal wel niet maar is proberen waard)
Nou, augustus begint goed, ik mag op rood, helaasss... 31 augustus word mn nieuwe NOD, wil iemand dit voor me op de lijst veranderen?
*Gooit deur open en skiet op haar wallen de bus in* Wat een mega abnormale nacht was dit zeg.. plafondwappers op hoogste stand, alle ramen tegen elkaar open en ik heb het 0:00, 1:03, 1:35,:2;12 en verder zien worden tot uur of 5.... pffffff toen viel ik in slaap en na 3 kwartiertjes vond kat Piep het nodig om er eens gezellig bij te komen liggen...komt nooit bij me, ligt altijd bij baasje.. en uitgerekend nu, nu bed al vol lag met mussen die naar beneden waren gevallen vond ze me aardig.. Dus maar ff aan de sterke koffie. Hoest verder met iedereen? Ik stond net op.. en ineens voelen mijn (.) topzwaar en pijnlijk.. voorbode voor ongi dus.. normaal volgen die binnen paar dagen.. dus het broekloeren kan beginnen! Nog fftjes.. en dan vacance.... heb er echt zin in!
Goedemorgen, even snel voordat ik naar werk ga en daar alles bijlees @Limmeke, katten voelen zw aan, zal het zo zijn? Tot straks
goeiemorgen meiden! ik heb net neg. getest, maar ben wel met mijn superstrakke cyclus overtijd, das al heel wat voor mij haha...verder wel misselijk en bespeur geen ongie. misschien moet t hgc nog een beetje vervijfdubbelen ofzo wish me luck girls! vandaag weer terug naar slot zeist om aan de volgende selectie mee te doen voor million dollar wedding (we zijn nu 1 van de 100, die ze gekozen hebben uit 4000 stellen!) voor alle medetesters vandaag: STREEP! dikke kus claire
Net weer getest, maar de streep is niet duidelijker geworden. Ik vraag me af of het wel allemaal goed gaat.... Ik ga nu een week wachten voor ik weer test!
Passagierslijst NOD augustus 1 : Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje & za4a 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 29 : Lynni 30 : 31 : Alexia R & Miracles 149 passagiers voor de roze bus!! 1 Zwanger, 6 Ongesteld, 0 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - JedidJah - zuurtje 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen pfff ik moest de lijst zoeken en kwam hem tegen op pagina 420 moontje ik heb jou op een twijfel test gezet , ik hoop dat de 2de streep over 2dagen van het scherm afspat miracles jammer meid ik heb je op rood gezet maar je mag gelukkig nog in de bus blijven en je sta nu op de 31ste !
Goedemorgen dames, Wat lees ik nu allemaal weer voor verhalen over negatieve of onduidelijke testen en ongi : : Zo zouden we augustus niet beginnen Dames, kom op hoor, we willen een enorme roze bus zodat we SBS Shownieuws kunnen bellen . Maar goed, ff serieus; alle dames die dus niet positief, onduidelijk testen of ongi zijn geworden... Balen zeg! Hopelijk meer geluk in de volgende ronde! Ik heb vannacht weer vreselijk K*T geslapen (wie niet, zou je bijna denken). Het is gewoon veel te warm... Het is hier vannacht wel gaan waaien en regenen (waardoor ik er uit kon om de ramen verder dicht te doen, want hubbie slaapt fijn verder, Grrr :x ), maar daar koelde het gewoon niet van af . Dames, fijne dag en ik kom wel weer ff gluren en meekletsen strax. Liefs