Goedemorgen meisjes, ook zo'n rotnacht gehad vanwege de warmte @claire: leuk zeg, 1 van de 100 nog over. Wens je veel succes hoor @debsje; heb vanmorgen bericht gehad van ADVIES VANESSA (ik had 3 berichten gestuurd en heb 3 antwoorden terug gehad) alle 3x hetzelfde; ze kan geen jaar verder kijken of zeggen wat het wordt, wel dat het dit jaar nog is dat ik zwanger wordt van een gezonde baby. Iedereen die gaat testen vandaag.. heel veel succes gewenst
Passagierslijst NOD augustus 1 : Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Jeanine1982 & Lintje & za4a 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie 6 : Suzie80 & Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 29 : Lynni 30 : 31 : Alexia R & Miracles 148 passagiers voor de roze bus!! 1 Zwanger, 7 Ongesteld, 1 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - JedidJah - zuurtje 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Heb Claire ook even op negatieve test gezet en mama van Tessa helaas in het rood....
Jeetje, spannend Claire, wanneer ga je weert testen? @Moontje, hele week wachten voor de volgende test wow, red je dat? Jammer dat we er weer 2 meer op rood hebben, vedorie. Hier ook een (*&( nacht heb het gevoel alsof mijn rug in elkaar is gestomt, doet gewoon zeer. Vandaag iest minder last van buik (vanochtend dan), maar wel misselijk gevoel vanochtned, gaat nu weer een beetje
@Smallville: geen idee of ik het red, maar ik heb het idee dat het niet goed zit en het testen (en dus het wachten) niet meer nodig zal zijn. Heb namelijk wel krampjes, dus verwacht dat ik binnen nu en twee dagen in het rood moet.....
zou het niet weten ? het is hier niet zo warm en ik heb nog niks gegeten! ik ben ook helemaal lijk wit , keek net ff in de spiegel
ik ga ff snel boodschappen doen , en ik hoop dat er niemand langs komt om te controleren of ik wel thuis ben
Ondanks dat je ziek ben heb je toch het recht om boodschappen te doen. Komen ze echt nog langs trouwens, dacht alleen bellen?
tis niet bepaald koud geweest de laatste dagen/weken en dat kan op je darmen spelen en lieve schat vergeet niet dat je lichaam opzich misschien ook een beetje van slag is in deze periode.. *knuffel*