Ja zal best wel Smallville.. Lekker geldklopperij maarja kan toch mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen
ja. ook niette gek doen of zo.. maar naar de film, uit eten, misschien bij het oppassen dan naar kinderboerderij of zo, naar rotterdam. broer bezoeken. en hopelijk zit er een dagje naar de strand ook in ben eigenlijk van plan dit vakantie de schuur en 'pak'kamer (toekomstige babykamer) aan te pakken. veel naar de stort brengen en spullen weer naar schuur verhuizen hahah..
ik kom d'r niet uit met die banner. heb er al 3 gemaakt maar ik ben steeds zwanger ( duuuhhhh had ik wel gewild ja ) of het duurt nog te lang. maar een cycles ding vergeet het maar yinte snapt d'r niks van ik ben soms zo'n moderne tijd analfabeet. yinte
mijn oude banner van hier stond ook op nog 5 dagen. maar nu met het maken van die nieuwe dacht ik ineens huh hoe zit dat dan...want die hier op zwpagina vul je alleen de datum van je nod in en de rest berekend tie zelf
vind de banners toch altijd lastige dingne. ga dus eignelijk vrij weinig van uit... maar idd is die van jou dan wel een groot verschil. ik zit namelijk al op dag 2 van mijn banner maar ben eigenlijk pas een dag als je het logische gezien uitreken (pas gister middag begonnen) mijn ovulatietijd is ook dan eerder aan gegeven...terwijl die dan ook een dag later begint. maar over je NOD en testen.. het rekend volgens mij wel idd als 5 dagen tot test dag.. want testdag is eignelijk de dag na NOD.. calculator geeft aan dat mijn testdag 28 aug is, maar mijn 28e dag is 27 aug