kan nog wel dan hoef niet PRECIES je eisprong dag te hebben.. je bent daarvoor ook vruchtbaar moet straks even hamsterhok schoonmaken. vies beest hhaha ga nu even wasje ingooien
jedidjah, ik heb net je blog bekeken. ik heb zelf al een heeeeeel grote blog die ik met de verhuizing afgesloten heb. ik ben van plan als ik eindelijk weer psp heb en animatieshop om een nieuwe blog te beginnen( ik maak namelijk alles opde blog zelf 8) ) op de nieuwe blog ook een afdeling voor de baby is of course mocht iemand ondaks dat er nog niks over baby's in staat toch ff willen komen gluren dan mag dat uiteraard. www.kattekopjes.punt.nl ik hoop dat er bij jou gauw foto's van acho's en bolle buikjes in het fotoalbum gan verschijnen groetjes yinte
Dat weet ik je bent geloof ik twee of drie dagen voor ovu vruchtbaar...maar ja als me banner nie klopt klopt mijn ovudag waarschijnlijk ook niet...nou ja we zien wel..heb nu drie keer je bent zw gesmst gekregen dus wie weet zijn de wonderen de wereld nog nie uit.....maar wil nu onderhand eerst wel us weten of madam SMALL zw is!
ik voel dat je zwanger bent, ik zie de geboorte rond maart, april ik voorzie toch een lichte complicatie maar niet ernstig HELP das nr 4 die dit zegt en nr2 die een licht complicatie aangeeft
@ Yinte: bloggen is leuk he... Ik maak er nu echt een sport van om leuke berichten te schrijven. Ik ben in de strijd voor de eerste plaats op zwangerenmeer.nl. Ik sta nu derde en ik moet competen tegen mensen die wel zwanger zijn. Ik doe het dus redelijk. Ik ga ff kijken op jou blog. Ik heb ook nog een andere blog, maar die is in het engels. Daar moet ik nog ff wat op schrijven... Eerst mijn andere rommel doen...
Spannend debsje.. Ik vind het wel interessant en ik ben nieuwsgierig naar zulke dingen, maar wat ik ervan moet geloven weet ik nog niet hoor..
wat banners betreft en hoe mobieltjes werken ben ik een ramp sjors maarja daar heeft mijn visuele handicap uiteraard ook een duit inhet zakje. je kunt in een mobiel nu eenmaal geen vergrotingssoftware stoppen he de rest ( Psp enzo ) heeft ook wel een beetje bloed zweet en tranen gekost hoor, maar kan er nu aardig mee uit de voeten 8) ik zit net te bedenken. misschien moet ik jullie ookd e link van mijn ander blog geven. ( die uiteraard ook stil ligt nu ) tot lieffie genegen is om psp en animatieshop op mijn nieuwe pc te zetten www.grabitplace.punt.nl anyway hier is de link. je kan daar verzoeknummertjes op gooien en alles wat erop staat mag je vrij gebruiken. misschien maar eens wat babyblinkies enzo maken straks. iemand suggesties : : : greetz yinte
ik ook niet...ik weet dat het bestaat en dat er echt mensen zijn die dit echt kunnen( ben ooit bij iemand geweest en ik kwam compleet verbaast weer naar buiten...(hij had alles goed zonder dat ik wat heb gezegt) dus ik weet dat het mogelijk is...maar hier durf ik echt haast niet op te hopen...its to good to be through for me