dat is wel creepy. hoop wel dat ze alle vier gelijk hebben in dat je nu zwanger bent, maar fout met complicatie. en als het dan wel zo is.. dan idd maar licht!
Volgens mij zijn er een aantal meiden zwanger... GIL GIL GIL... Ik zit met spanning af te wachten. @ yente leuke site... Grappige foto's en onderschrift...
licht is niet ernstig meid ze zegt dat je zwanger bent da's superrrrrr misschien bedoeld ze wel gewoon dat je vocht vasthoud of suiker krijgt. da's op zich nog te doen toch : : als jij en small nu eens gaan testen ik is wel eeerrgguuuuugggg nieuwschierig hoor. yinte
voordat mijn moeder hertrouwde had ze ook een helderziende bezocht. ze voorspelde dat mijn moeder weer zou trouwen en dat hij drie dochters hadden..moeder had al vriendschap met mijn stiefvader (die drie dochters had alleen toen was ie nog getrouwd).ze moest er om lachen en geloofde er niets van..
JA JOH!! Je hebt er toch maar 1tje nodig van de 10 dus de rest kan ik mooi opgebruiken dan HAHAHAH....( denk dat als het posi is...ik ze alle 9 ga gebruiken om het helemaal zeker te weten hihihi)
zal ik er snel een paar gaan kopen smallville het kan nog net voor sluitingstijd 8) hoelaat is het anyway yinte
ben nooit zwanger geweest dus zou dat niet weten... maar weet wel dat ik wist dat ik niet zwanger was in eerste ronde. kan ook niet uitleggen hoe maar idd gewoon gevoel. wist het gewoon 99% zeker....(je weet dingen nooit 100% hahaha)
alle testen die over zijn graag sturen naar yinte dames jullie hebben ze immers niet meer nodig en ik schijn ze volgende maand nodig te hebben yinte