Ik heb vroeger een autoongeluk gehad en van voor naar achter helemaal open gelegen..mijn uitgangen zijn dus weer aan elkaar genaaid zeg maar. Maar daardoor is de voorste uitgang te smal voor een kindje en zit er een groot dik litteken tussen de overgang van voren naar achter...dus ik denk dat mijn complicatie zal zijn dat ik wederom van voor naar achter uitscheur. heb het netjes geprobeert te formuleren
Heel erg netjes zelfs. Dat zal best die complicatie kunnen zijn. enmisschien helpen ze je met een knipje ipv je telaten scheuren.... Heb echt de kriebels hier..... hi hi
gewoon een keizersnee dus deps een complicatie waar je best overheen komt en je kindjes ook zie je wel het komt heeeeelemaal goed yinte
Klussen, prima Zwanger raken? hoera! Zwanger zijn, (hopelijk) yaaay! Bevallen? Nee dank u Dat mogen we bij mij best overslaan hoor hahaha
dankje jeridah, misschien kun je wat dingetjes pikken op grabit om je blog wat op te leuken. misschien kan ik iets voor je maken als je een verzoekje hebt. zou leuk zijn als je die competitie wint 8) yinte
* TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * * TESTEN * ok das genoeg.. hahaha
Ik vond het vreselijk, dacht waarom willen vrouwen meer dan 1 en toen ze was geboren was het heel snel: geen wonder dat we meer kinderen willen. Zo'n mooie beloning dat we al snel de scherpe kantjes van onze herinnering aan de bevalling afhalen.
biccy ik denk echt dat je het niet perse hoeft te voelen hoor dt je zwanger bent. waarom overvalt het anders nog dagelijks mensen 8) yinte