keizersnee ging niet meer small ik was tever heen , ik zou leegespoten zijn als een fontein, wat ik evengoed nog deed hoor maarja ze hadden weinig keuze he, kindje moest eruit voordat we allebei dood zouden zijn... zo zie je maar onkruid vergaat niet ik zit er nog steeds yinte en ja ik denk dat ik wel wat oppeppende praatjes tegen die tijd zal kunnen gebruiken dus ik blijf hier nog maar ff rondhangen 8)
Gelukkig is alles nog goed gegaan en niet jezelf neer halen, onkruid, mallerd, mooie roos hoor. Kunnen we elkaar lekker oppepen, stick around
Nee dat niet Bij de oudste heb ik de eerste weken helemaal nergens last van gehad qua gewone zwangerschapskwaaltjes. Mijn lichaam vond het alleen niet grappig, mijn maag ook niet (maagzuur) en m'n bloeddruk ook niet. Met name de lichamelijke klachten waren heftig. Bij de jongste ben ik maar een heel klein beetje misselijk geweest, maar heb ik de hele zwangerschap het gevoel gehad dat er iets niet goed was met de baby in m'n buik (wat later ook bleek te kloppen). Met 28-30 weken kreeg ik weeënactiviteit, moest ik plat en had ik BI. Ondertusssen groeide ze niet goed, dus zat ik om de week in het ziekenhuis voor een echo. Ik heb dus heel hard gegild dat ik nooit meer zwanger wilde worden en wat probeer ik nu....... Ben het wel vergeten, maar hou wel rekening met een moeilijke zwangerschap. Bevallen deed ik in 5 en 1,5 uur. Daar maak ik me niet druk om. Groetjes, Giegel
ben ff afwezig moet dringend pipi doen 8) en ga ff de blogspot bestuderen... tot zo als er getest wordt ff een gil geven he 8) wil niks missen hoor yinte
we smssen naar helderzienden.net en ik krijg hele rare boodschappen terug dat ik zw zou zijn nu. ( en giegel ook al).
we gaan ervoor en het komt helemaal goed deze keer de aug bus zit volgend jaar vol met prachtige volmaakte baby's en blozende mama's yinte
Ja en dan krijg je terug: Je bent zwanger. Je verlangens gaan in vervulling. Het is een jongen. 1. Ik hoop voor m'n 35e verjaardag zwanger te zijn. 2. Ik hoop op een jongentje omdat ik al twee meiden heb. 3. Tuurlijk wil ik gewoon dolgraag zwanger worden. Als je de sms leest, dan komt bovenstaande allemaal uit en dat is toch wel griezelig als het uitkomt
Vorige zwangerschappen zeggen ook niet alles. Enige wat ze al wel denken te weten is dat het weer een kleintje zal worden en dat gaan ze goed in de gaten houden. Het kan ook best zijn dat ik fluitend een zwangerschap doorrol als het lukt En anders, tja ik heb het er wel voor over. Ik wil dolgraag nog een beeb!
NEEE ik krijg ter plekke star wars neigingen... Ik heb een nickname: JD of Yady... Noem me maar zo dan Ik weet het het is geen makkelijke naam. Ja dat vind ik nu ook... mijn hubbie wil me alleen niet geloven
Aha, 5 en 1,5 uur jeetje. is dat incl waterbreken? mijn water brak 11 feb 08.00 weeen 23.00 geboren 7.59 12feb.
jedidjah 8) volgens mij heb ik het nu goed. ik ga gewoon dooroefenen hoor oooooit komt het goed toch : zelf bij mij. star wars neigingen zijn vreselijk dat moeten we niet hebben hier anyway ik heb je blogspot gevonden. wil je perse een engele blog : met een nederlandse heb je denk ik makkelijker aanspraak. hijis inderdaad wat kaal. 8) wat zou je precies veranderd willen zien dan? de hele look of kleine dingetjes : yinte