We shall see je blijft maar gewoon mooi met dat fatsoenlijke kontje van je hier in de bus..dan smokkelijk je maar ff met je NOD dat je eind aug nog een keer je nod heb ( ga ik ook doen) en dan hup door naar okt..slaan we die poppenwagen mooi over
Ik had zondag testen besteld bij sensitest en ze zijn gewoon niet gekomen! Gemaild met hun en ze hebben het gisteren weer verstuurd....maar nu zat er ook niks bij de post. Ik was heel enthousiast over sensitest maar ga dr nu toch maar niet meer bestellen
Ik heb ook eens rondgekeken naar helderzienden, maar per sms is het 2,50 en ik heb het idee dat ze vaker een txt zullen sturen :s Ik blijf denk ik maar op de wc rondhangen, elke keer als ik net ben geweest moet ik weer plassen...zucht Van mij mag mn ongi nu wel doorzetten Ik had een paar dagen terug erg kramp, daarna was het weg en nu rommelt het weer...
Het is 1.50 per sms en ik heb tot nu toe nogaltijs maar 1tje terug gehad van degene waar ik naar smste
ik heb het niet zo op inteternet 8) ik ga gewoon ouderwets naar de winkel heb ik hem gelijk in me handjes yinte
die bij helderzienden.net slaan helemaal op tilt en hebben nu zon automatisch antwoord aanstaan: zwanger, ga testen hahahahaha
Rond 17.00, dan kleine vermaken en eten koken, pas 19.00 tijd.... asls ze op de deurmat liggen dan...
klaptop mee naar het kleine kamertje en gewoon blijven zitten. 8) het rommelt in je buik omdat ze hard aanhet werk zijn daar joh yinte