Dat dacht ik al, mijn man vond het zeer verdacht, maar ik had al verteld dat ik er niks aan kon doen, ging vanzelf
Hoi meiden, Kan ff niet bijlezen (ben aan t werk) maar ff een update over mezelf. Heb echt last van aankomende ongi buikpijn maar ben ook behoorlijk misselijk. Weet het nu echt niet meer hoor! Word er gek van!
Heb nog steeds niet gegeten, wil gewoon niet weg bij dit forum haha erg he 3 maanden geleden bestond dit forum nog niet eens voor mij
Ja, zijn gelukkig genoeg Ierse sites (is nogal hip hier) maar ik vind het zo duur Ik wil het trouwens niet eens echt weten, valt toch tegen Trouwens: jullie zijn gewoon allemaal zwanger Ga ik met mn dikke kont alvast in het wandelwagentje zitten
haai NODderella's weer 40 paginas gemist, wek, ik hou het niet meer bij! waar zijn de tijden dat ik hoogstpersoonlijk zelf 40 paginas per dag schreef? in de vakantie denk ik ik baal, want er is nog niet geklust voor beeb :x ik baal sowieso maar dat is een ander verhaal. @jedid: een A erachter he helemaal mooi. mooi album van u2 ook trouwens (met tree daar dan weer achteraan) u2 is sowieso giga ik denk dat jij dat wel met me eens bent! na, ik ga even in bed liggen mokken voor iedereen: veeeeeeeeeeel klustestwachtsucces! roze roze roze! niks geen poppenkar ! liefs mokklingel
Hai Alice, balen dat je testen nog niet binnen zijn. Ik heb zelf goede ervaringen met Sensitest: gistermiddag ovutesten besteld, meteen bevestiging ontvangen dat ze op voorraad waren en dat ze verstuurd waren en vanmorgen al op de mat. De vorige keer ging het ook zo. Hopelijk liggen ze morgen op je mat.
17.00 uur, maar dan moe tik eerst mijn kleine meid bezig houden tot ze naar bed gaat (19.00) tussnedoor koken etc. Hopelijk kan ik tussen door al testen...
ff serieus , ik zie dt bij je pendel staat nu 2 meisjes 8) als dat klopt dat zou wel heftig zijn. van wie heb je die pendel. je zal wel ff 2 hebben moeten kijken denk ik zo 8) yinte
hoelang duurt zo test tegenwoordig. ik moest bij maaike een half uur wachten en bij joris heeft dok het gedaan voor mij yinte
ook jij gaat niet in die kinderwagen zitten maar blijft gewoon netjes hier bij ons Ik verwacht eigenlijk wel dat mijn maanstenenarmband vandaag op de deurmat ligt. Maar ja als het zo is...heb ik hem nie meer nodig he
Heb die pendel van een vriendin gehad, zeker heftig, zat al te bedenken, jee als die uitkomt moeten we het huis herindelen