zijn jullie niet met zijn allen een beetje aan het doorslaan met dat smsen naar al die pendel dingen je maakt jezelf helemaal gek zo. bewust of onbewust en enkele zullen ook nog hard gekwest worden. ookal weet je dat je het niet volledig moet vertrouwen het doet toch gemeen zeer als er iets staat wat je niet wil horen. hoop niet dat ik met mijn mening mensen tegen de borst stuit zo. yinte en nogmaals ik vind dat als wanneer mensen er geld voor gaan vragen dat dan "de gave" al twijfelachtig word. in mijn ogen moet het een gave blijven die op je "pad" komt en niet andersom. daarmee bedoel ik op het moment als je zelf gaat vragen om antwoorden en hun worden er rijker van is het geen gave meer,maar handel. sorrie
ha je hebt mijn naam goed. De site vind ik er zelf goed uitzien. Ik hou wel van blauw en strak. Ik wil nog wel een leuke banner. Ik ben daar niet zo heel goed is... whahaha dat laat ik altijd andere mensen doen. Misschien later nog wat kleine dingetjes Ja ik doe hem graag in het engels, want ik heb wat engelse/ ghanese/ nigeriaanse vrienden die echt geen nederlands kunnen spreken en ook hun wil ik in de toekomst meer op de hoogte houden. Ik heb ook een nederlandse samen met mijn hubbie janenjed.punt.nl We zitten nog steeds te spelen om te verhuisen naar het buitenland dus vandaar ook een engelse.
ok is duidelijk ik weet altijd graag wat over de persoon en zijn haar ideeen omtrent een blog. dankan ik me beter "inleven" anders gebeurd er niks in mijn brein kweet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. een engelse site is bij jullie inderdaad de beste uitkomst ja zeker als je toch nog mocht besluiten te emigreren. goh spannend hoor. ik heb nog nooit iets gedaan voor een buitelandse site 8) wat had je voor banner in gedachten. bedoel je voor bovenaan je pagina de "kop" of een banner die je als link wilt gaan gebruiken. yinte
nou nou, als jullie zo door blijven kletsen wordt dit nog de maand met de meeste pagina's volgekletst. Augustus is net begonnen en jullie zijn al over het pagina aantal heen van juli...Ik zou zeggen, daar moet dan toch een heleboel roze uitkomen he?
Yinte je hebt gelijk hoor! En ik ga er toch niet van uit dat ze kloppen ( op 1 na die van de geheime pendelaar dan) na 5.5 jaar wachten en wachten en wachten...geloof je niks meer eigenlijk..totdat een test zou zeggen dat het toch werkelijk zo is maar vond eht wel leuk om us uit te proberen en te zien wat ze te vertellen hadden
meiden hardstikke bedankt, ben zo blij en me vriend ook natuurlijk! ik hoop voor jullie allemaal dat jullie ook snel in het ROZE kunnen!!! ik duim voor jullie!
lijkt me een goed plan meid. ik las bij 1 van de reacties dt je ook niet te horen hebt gekregen wat je graag wilde maar vond het nergens terug. het komt vast ook voor jou nog wel goe. ooit komt bijna iedereen aan de beurd alleen moeten sommige erg veel gedult hebben helaas. yinte