tuurlijk deps dat snap ik ook wel. en daar maken ze handig gebruik van en dat stuit mij tegen de borst. iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wil. maarje kunt er zo geweldig gekwetst door raken. als de artsen je nog steeds hoop geven. dan moet jij je hoop niet verliezen en dat doe je gelukkig niet. dat bewonder ik zo in jou. zo dat wilde ik graag eveng ezegd hebben. 8) yinte
Yinte, ik vind jou zeer wijs, en ik voel me gelijk beter Ik ga gewoon gezond afwachten en mezelf niet meer gek maken! Thanks
@mamacelesje: gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en geniet! @yinthe: thanks! trouwens ik ben het helemaal met je eens over dat zogenaamde helderziendenbedrog per sms! @mezelf: en nou naar bed ziekklingel
Heb ff geen tijd om de bus te updaten. Wie doet dat eventjes voor mamacelesje? Denk dat ik het voor het laatst op pag 455 gedaan heb.
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a Jeanine1982 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 29 : Lynni & Jeanine1982 30 : 31 : Alexia R & Miracles 149 passagiers voor de roze bus!! 2 Zwanger, 10 Ongesteld, 0 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - zuurtje 24 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen nou volgens mij is dit de goede lijst !
ik ga voor volgende week zaterdag. de dag na deps ik he inmiddels van mijn vorige zwangerschappen iets geleerd. de eerste keer duurde het ruim 18 maanden voor ik zwanger was en ben zelfs een keer 3 maandenniet ongesteld geweest ertussendoor. en bij mijn zoon 15 maanden voor het raak was. ik ga mezelf niks meer wijsmaken ik test zodra het kan. dan weet je waar je antoe bent en gekwetst wordt je even goed wel als je weer ongesteld wordt. voor mij geen valse hoopdagen meer en leven tussen angst en hoop. yinte
Zo te zien zijn er nog een heleboel die naast jou een testdag hebbeb kunnen dus nog lekker veel Roze meiden verschijnen dit weekend
Ok ik heb antwoord terug: Tijd is moeilijk te zeggen maar het zal zeker nog een tijd duren. Ik hoop het niet voor je. Sterkte :x (Klopt niks van tralalala, klopt niks van tralalalalaaaaa)
deze is na jou nog een keer geweest jedidjah heeft hem ook nog een keer aan gepast maar het was wel ff zoeken pfff we moeten de lijst wat meerdere keren uploaden zo raken we hem niet snel kwijt
arme mok klingel, maar wil je uitleggen waar je het over hebt met dat album? of was dat niet tegen mij? u2 als in band... ja errug goed *digiknuf* zodat je weer ff wat happy bent...