We stoppen ermee! dit zijn geen leuke berichten meer Zou blij zijn als het niet klopt en je nu gewoon hartstikke ROZE bent
Misschien op elke pag. die eindigd met een 0, de buslijst opladen :, hoef je elke keermax maar 10 pag voor de laatste te zoeken.
er is een album van u2 dat heet joshua tree.. mooiste album.... maar ik mocht niet meer raden he... en nou gaak met mijn hoofd onder de dekens
hey meiden helaas niet door naar de volgende ronde, gelukkig ook maar, want toen ik tegenover de moeder van marco (borsato) stond, dacht ik....ielg! maaaaaarrrrrr eff kort: HELP! ik heb net met clearblue digitaal getest, en er stond NIET ZWANGER, en toen ik het patroontje eruit haalde, zag ik een lichte teststreep! verder pijn in boobs en misselijk en geen ongie gevoel. wat betekend dit? meiden die er ervaring mee hebben? help help help help help!
whahaha een buitenlandse site binnen nederland. Voor de banner bedoel ik de kop, maar banner als link is ook een heel leuk idee. erm beide dus Mag ik ook nog wat dingen opgeven... ik bedoel waar ik van houd?
Claire jammer dat je niet door bent.. En ik wil je niet ontmoedigen, maar het schijnt dat je die strip van de clearblue er nooit uit mag halen. Misschien kan je nog een andere test doen? Ik help je hopen!
dat bedoel ik dus deps ze is ofline en vreselijk gekwest nu en dat voor iets waarvan niemand zekerheid heeft. yinte
nee sorry hij was helemaal verkeerd maar daarom heb ik jou bij mijn lijst toe gevoegd maar het maakt niet uit want heel veel mensen kunnen het niet met de lijst ,dus als je iets veranderd wil hebben moet je het gewoon vragen
graag meid bestook me maar met vanalles en nog wat. dat bedoelde ik dus met dat ik het nodig heb om me in te leven in de persoon. en dat kan alleen met jou informatie 8) gooi mijn mailbox maar vol da's misschien fijner voor anderen hier. yinte
Hoi dames! Heb geen tijd om alles terug te lezen, hou jullie sowieso niet bij haha! Zie wel wat roze GEFELICITEERD meiden! En dan nu... wil iemand mij op rood zetten? De duivels zijn er nu al, betekent dat ik weer een cyclus heb van 25 dagen. Maaaarrrrr dan blijf ik wel in augustus (de 26e), dus nog een kans deze maand. Ga nu maar beginnen met ovutesten. Succes nog iedereen!