nee zag het naast haar bericht staan dat ze ofline was en haar reactie was erg kort. 1 en 1 is 2 yinte
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a Jeanine1982 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 29 : Lynni & Jeanine1982 30 : 31 : Alexia R & Miracles 149 passagiers voor de roze bus!! 2 Zwanger, 10 Ongesteld, 0 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 18 Augustus: - zuurtje 24 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
dank je meisjes voor de antwoorden, @smalville; je moet de patronen er wel uithalen, want er zitten nog 2 ongebruikte patronen bij, die je erin moet doen als je opnieuw test. dus vandaar dat ik dat 2e streepje zag! maar ja...vanavond nog eff kruidvat testen en hopen dat de duvels wegblijven! en ik ben superblij voor de zwangeren! ps; mn comercieele pendels zeiden dat ik zwanger ben hahaha....nog wachten dus
In dat geval, vertrouw ik hem niet, streep si streep toch, misschin net te weinig hcg voor hem. Dan is Kruidvat vast een goede streep
hey gaby! hoe is het nu met je meis? nee ben nie door maar vind ik eigenlijk ook nie zo supererg hoor maar hoe gaan de dingen bij jou?
@ klingel: nee je mag niet meer raden... ooh bedoel je dat! Oke laat het dan nu voor de hele wereld bekend maken... Ik wil dat mijn zoon Joshua heet, want dat is een onwijs mooie naam... [/*:m:27ag4jtm] en ik ben gek op Josh Groban voor het geval je dat nog niet doorhad en ik kan het niet laten om een foto's te plakken...whahaha Zo dit is het laatste wat jullie van mij over hem horen... nu houden jullie er ook ff over op. [/*:m:27ag4jtm] Nou nu ga ik mij even richten op een andere mooie man... namelijk mijn hubbie... hij is net thuis gekomen en we gaan ff vieren dat het goed is gegaan vandaag. Ik hoop dat het bericht van eerder klopt, want dat zou beteken dat mijn ei komende is... ik ben er vanavond niet, maar ik probeer voor het eten nog ff online te komen... JedidJah
nee ben je niet door ? wat moest je nu doen ? weer het zelfde ? bij mij gaat het wel goed nu hoor ! ben vanmorgen begonne met die clomid dus afwachten weer !