moi ici hier ook Claire: digitale test van CB telt echt alleen wat venster aangeeft... 1 of 2 strepen als je hem eruit haalt... is niet van belang! Wel is het zo dat CB veel HCG nodig heeft.. en die van kruidvat was gevoeliger zijn.. dus ff die proberen. @Ziekeklingel: beterschap meiske Wanneer gaat wie eigenlijk testen? Debs volgend weekend... en wie nog meer?
Yinte volgend weekend...Small vandaag of morgen..en verders weet ik het niet. @Gaby: gelukkig dat je nog niks merkt ervan...hopelijk blijft dat zo
Gaby waarom moet je eigenlijk clomid gebruiken? Misschien heb je dat al eens verteld maar dat heb ik dan gemist, sorry.
Ik ben er ook nog Was ff de was aan het ophangen (doet zichzelf helaas niet ) Mocht ik doormiddel van een wonder nog niet ongi worden, kan ik binnenkort ook testen...(gister al stiekem gedaan maar die was natuurlijk negatief lol, kon het gewoon niet laten!)
goed gedaan deps. ik ben er nog te kort ik ken haar niet. ik hoop dat ze het zich niet al te erg zal aantrekken yinte
euhh waarom weet ik niet precies hij schreef me dat voor ! hij zei vorige keer wel dat me eitjes er klein uit zagen , miss daar door ?
ja lol kon het niet laten haha En dan nog, mocht ik wel ongi worden heb ik in ieder geval een test gedaan, dat vind ik sowieso leuk om te doen word ik weer rustig van als het naar mn bol schiet
snap helemaal wat je bedoelt alleen ben ik er mee gestopt want het werd me een beetje te duur allemaal...heb de neiging nog steeds hoor maar heb geleerd geduldig te wachten tot mijn NODdag...maar als ik ook maar 1 dag overtijd ben dan moet ik testen ( ben op 1 keer na nog nooit overtijd geweest namelijk hahaha)
meiden ff iets anders. ik heb zoals jullie gelzen hebben nieuwe invalshoeken ondekt in mijn brein voor mijn grabitplace log. ik maak daarop plaatjes animaties en blinkies over allerlei dingen die mensen graag willen hebben of die ontstaan uit mijn brein. nu ben ik en beetje aanhet rondsurfen op internet maar ik vind werkelijk geen babydingen ( lees duidelijke foto's ) van dikke buiken knuffels noem maar op. die ik eventueel straks zou kunnen gebruiken als beeldmateriaal om dingen van te maken. je zit overal met copieright enzo. heeft iemand van jullie niet wat leuke dingen of een dikke buik waarvan hij een digifotot kan maken en die beschikbaar wil stellen? of hoe ik dat ga aanpakken. alle ideeen zijn welkom. groetjes yinte
Meiden mijn WEEKEND is begonnen he he eindelijk! ga mijn werkcompie verlaten voor twee dagen.... maar ben over een enkel uurtje weer terug hoor! Veels te nieuwsgierig of Small nou eindelijk eens getest heeft Dus eet smakkelijk allemaal strakkies en tot vanav maar weer Dikke *Knuff* Debske!
ik test om de reden om mezelf niks wijs te maken en mijn ogesteldheid nog weken uit te stellen. maar niet ervoor dat heeft geennut en kost inderdaad alleen maar geld. yinte
smal heeft me daarstraks verteld dat ze om 5 uur naar huis ging en tot 7 uur met de kleine meid bezig was en koken enzo. dat ze zou proberen om ertussen te testen maar anders zal het na 7 uur zijn denk ik. ik denk dat ze het vandaag gaat doen yinte
Tja, ik vind het gewoon fijn om te doen, ik word altijd heel ongeduldig van baby fora en baby websites en als ik dan test, op de dagen dat het eventueel zou kunnen als ik verkeerd gerekend zou hebben dan ben ik weer een stuk rustiger. Is persoonlijk denk ik Tot later Debs, fijn dat je weekend hebt Ik moet morgen gewoon weer werken