Je kan natuurlijk in de lounge vraag stellen of iemand haar dikke buik fotos beschikbaar wilt stellen..
hallo meiden ben ik weer... ik ga nog ff snel wat eten in elkaar gooien (omelet) en lekker eten voor dat we naar de film gaan.
Nou Meiden, voor jullie gemoedsrust heb ik maar ff een testje gedaan.. en wat denk je! helemaal ROZE aan 1 kant !!! hahahahahaha mag wel ff grappie uithalen toch? heb wel echt getest hoor!
wist ik wel ...zou een unikum zijn als je 5 dagen van te voren als posi zou testen...maar had gewoon ff zin in een grappie
die voor iemand met een visuele handicap helaas te klein zijn. is dat dat zwart helemaal onderaan het berichtje yinte
lieve schat...iets verder naar beneden stond aan 1 kant ! hahahahahaha mag wel ff grappie uithalen toch? heb wel echt getest hoor! heb wel test gedaan maar nega natuurlijk 5 dagen van te voren is nog veels te vroeg maar wel super lief van je dat je zo reageerde...als ik straks echt zwanger ben weet ik in iedergeval dat je super super blij voor me bent...je bent een schat *knuff*
ik kan nog niet zo goed wijs uit de hele site. ik ben voornamelijk hier bezig . heb soms moeite met overzicht te houden doorm ijn vergrotingsprogramma. waar moet ik kijken ? yinte