@Debsje: grappenmaker. Kom net thuis: geen testen in de post grrrrr man was hele dag thuis, hele aanrecht stond vol, grrr (was wel huis aanhet schilderen, maar toch, kleine moeite) alles ruikt naar metaal *verder met eten maken*
het is en was je nog steeds gegund en ach het zal vast niet mijn laatste blunder door mijn handicap zijn joh. yinte
Smallville, neeee, zitten we de hele tijd al je uitslag te wachten! Snel naar kruidvat, is koopavond toch? hehe *edit* Eet smakelijk trouwens met die metaal lucht Is het weer in NL nog lekker? kun je misschien buiten zitten? (als je een tuin hebt dan...of balkon...of bij de buren )
Ik kom speciaal van mn werk nog even kijken, zoek een super plaatje op met dikke felicitatie tekst erbij... scroll ik naar beneden... is het een grapje .
Sorry als ik jullie gekwetst heb met dit grappje was niet mijn bedoeling hoor! mijn test was dus nega..zoals ik al zei...moet echt nog paar dagen geduldig zijn ga nu ff booodschapjes doen en eten maken tot strakkies!
kan niet even eentje kopen, kleine meid moet zo naar bed en man is nu werken heb testen via eBay, komen uit de UK *ga nu eten*
Heb Debs net maar gevolgd... negatiever dan negatief.. zelfs geen... ooooo waaaat issssieee vaag twijfellijn. Nu weet ik dat voor NOD testen vaak nega is.. maar breek al paar dagen me pootjes over de kat.. die normaal erg aan mannelijke baasje hangt.. net ligt ze bij baas.. ik zeg kga naar boven.. kat ligt binnen 1o sec op mijn buik... dus even dacht ik joh, misschien toch.. Kan misselijkheid nu totaal niet meer onderdrukken.. zou gauw ik wat eet komt het sneller omhoog dan dat ik kan doorslikken.. Maandag plasje nog maar keer laten controleren, want zal dan toch nog wel van blaasontsteking komen. 1 ding weet ik nu wel 100% zeker: na MK is mijn lijf nu echt helemaal HCG vrij.
ik had ook een sms gestuurd: Lieve vrouw sta open en geef al jou liefde aan jou man.... Maar wanneer komt de dan? En ook echt jou en niet jouw he...
word druk zondag op de wc *zet lootjestrekmachine aan deur en verkoopt de lootjes voor 1,- per keer*
tot strakjes allemaal, ff rijstebrei koken, vriendlief kan tenslotte niet kauwen haha, eten we gewoon een toetje als avondmaal