Hoi, mag ik misschien ook op de passagierslijst van de roze bus? Mijn vermoedelijke NOD is 26 augustus. Afgelopen maand was ik ineens 2 dagen eerder ongi dan normaal, dus het is even afwachten of ik weer m'n normale cyclus van 28 dagen heb... Alvast bedankt! Doeg!
nou aan smallville te zien .. je zou meer teleurgesteld zijn als je het wel zou zien ga gewoon vanuit je kindje word prachtig! zijn sommige dingen die je toch niet kan voorspellen.. zo'n computer weet niet welk gene de sterkste zijn
Denk niet veel bijzonders, voel me de hele dag met vlagen al niet lekker Zal morgen wel weer over zijn
pfff bijlezen is bijna niet te doen.. schrijf tegenwoordig al nr van pagina op waar ik gebleven was hahahahha mijn buikpijn wordt heftiger.. echt krampen door hele buik heen... dus ongi zal niet lang op zich laten wachten denk ik.. als die opschiet, kan ik wel nog met de bus mee.
@gaby, nu moesten we wel de presentatie doen, maar we waren te zenuwachtig, en die kop van mama borsato werd ik ook nie blij van :s spannend clomid! en ik ben superblij dat t zaad van je mannetje goed is! @limmeke; vanavond laat ga ik met kruidvat testen, hopelijk een klein lijntje?
@biccy offfffffffff je bent misschien zwanger dat kan ook toen ik de 1e keer zwanger was, dacht ik dat ik de griep had :s haha
goodevening all! @Small wat een vette tegenvaller zeg Had echt zo gedcht dat je twee vette stepen zou krijgen! maar zoals de rest zegt...wie weet we hebben nog ffies tot noddag @limmeke: ook al nega ppfff..chips he! de wonderen zijn de wereld nog nie uit who know's what happens in the next day's Dit gaat toch zekers niet de maand van de rode dames worden he! wasnie afgesproken hoor @Gaby...was te goed of was tie goed had ff zin in grappie...en die is aardig geluk hihi..heb alleen nu het probleem natuurlijk dat als het de volgende keer egie egie is jullie me voor geen meter meer geloven totdat ik het bewijs in mijn album heb geplaatst LOL @Biccy en Limmeke: k*t dat jullie je zo niet lekker voelen meiden! hoop dat het snel beter gaat
haha was die moeder er van marco borsato ? deed ze meteen een jurk aanpassen hahaha lelijke heks is dat hé jammer dat jullie niet door zijn ja wij zijn ook heel blij dat alles okey er mee was
@limmeke jaaaaaaa IK HOU VAN GROTE DIKKE VETTE LIJNEN! en jij nie ongie worden he! drijf ze uit die duivels!
Ja Claire wel ff laten weten he! kunnen wel weer een ROZE dame gebruiken na 4 nega testers gister en vandaag!!
*gaap* ben duf, was bijna in slaap gevallen vanmiddag op bed, na pannekoek maken.. kwam vriend binnen lopen, boodschappen doen.. pffffftja.. was wel al laat dus......moest wel gebeuren.. maar ik zou echt zo in slaap kunnen vallen.
ja echt een heks is dat natuurlijk in de leco-look, witte lippen en zwarte ogen en platinablond ben eigenlijk wel blij dat we nie doorzijn, vond t tochwel enger als ik had gedacht dat hele circus. je blijft wel in augustus toch? gezellie