Hallo allemaal, ik kom me hier melden.... nieuwe NOD 30 augustus Nieuwe ronde, nieuwe kansen... toch?! (zei ze bijtend door een zure appel )
Ik heb ook twee maanden ovutesten gebruikt en bij mij ook 2 dagen na positieve ovutest eisprong (die heb ik gevoeld en aan mn temp gezien). In mijn beschrijving staat dat je 12-48 uur na positieve ovutest ei hebt. Bij klopt het dus wel! Dus niet na 48 uur, maar binnen 48 uur.
ik zie dat ik op de lijst weer naar de 9de ben gezet, terwijl dit was veranderd naar de 4de. kan iemand dit voor mij veranderen, bedankt. gelukkg is het weer weekend!
ben misselijk... heb teveel trulysmoothies gegeten van red band... blegghhh... naja eigen schuld dikke.....kont?
Ik kijk DVD Het wonder van een nieuw leven.. En als je dat kijkt begrijp je wel dat het soms niet lukt Wat er allemaal niet mis kan gaan dan is het nog ongelooflijk dat het zo vaak wel lukt
Jammeer joh meis! maar wel gezellie dat je ons komt vergezelen hier...zijn namelijk van plan een record te breken...nou ja eigenlijk twee...de eerste en belangrijkste...Het grootste gedeelte van de Roze bus moet deze maand gevuld zijn met ROZE meiden de tweede (miss iets makkelijker) de 1000 blz aan geklets vol maken hihi. dus ik zou zo zeggen zet je zelf op de lijst en klep lekker mee met de bubs Veel plezier hier!
TIP:ik bestel trouwens alle testen bij babyboomshop.nl Werkt prima en is lekker geprijsd voor allen, die net als ik, veel willen testen. Na 2 dagen heb je ze in huis als je meteen betaald.
tuurlijk wel! zie je gelijk wat iedereen zegt nu mis ik steeds berichtjes haha, geef ik ergens antwoord op, staan we alweer op een nieuwe pagina...ben steeds als een wezeloos mn pagina's aan het vernieuwen! F5 F5 F5 F5 F5 LOL