ik heb ff gekeken maar der zit geen chat op de MMM forum :-k enne als dit al te snel gaat voor sommige dan is denk ik een chat helemaal niet meer bij te benen voor hun maar wel een leuk idee om eventueel te kijken of we dat aan het MMMforum kunnen toevoegen...voor degene die chatten leuk vinden Maar us aan Jedid vragen :
foeeeeeeeehhh heeee heb ik teveel hormonen door mijn lijf gieren ofzo? Zweet breekt me uit ineens... Hoop dat het LH hormoon me zweet brengt want dan heb ik bijna een ei, kan niet meer wachten! beehghhhh nog 3 weken tot nod!
http://triple-m.actieforum.com/index.htm voor na de nod augustus...zodat we elkaar niet uit het oog verliezen. Is nu zo gezellig..
wat heerlijk dat ik vandaag vrij ben eindelijk ns een keer! **omdat ik altijd loop te mopperen dat ik geen forum kan bijhouden omdat ik workoholic ben en geen comp heb op werk** leuk om te forummen
Hai meiden, mag ik erbij op 29 augustus... Ga proberen deze hogesnelheidsbus bij te houden... tjee wat kleppen jullie veel zeg
Goeienavond dames. Wat gaat het hard hier, kan niet alles bijlezen helaas. Hoe gaat het met iedereen. hier gaat het wel goed. Ben in spanning aan het afwachten
niet naar kijken muts er staat toch op "niet geschikt voor overgevoelige vrouwen die zwanger willen worden yinte