zo hè hè. Eindelijk alles gelezen. Heb er volgens mij er een uur over gedaan. Tussendoor nog geprobeerd wat berichtjes te droppen en dat was ook gelukt. Niet zo snel gaan hoor. Maarja heb nu vakantie dus kan vaker mee lezen. Mijn tepels beginnen nu gevoeliger te worden en had vannacht meer last van buik kon er echt niet lekker op liggen. Was dan geveolig. Dus zal dat iets betekenen? Aan de sms ga ik niet. Heb vandaag alweer geld uitgegeven voor nieuwe kleding en oude weggedaan. Dus ben lekker wezen opruimen. Morgen nog even mijn haar weer laten bijwerken. Groeit altijd snel bij mij. Nog geen missellijkheidsklachtenmaar ja hoef natuurlijk ook niet. liever niet S6 allen met het testen en klussen en het vinden van je ei.
Hoi meiden, Heb er vanavond ook een testje tegenaan gegooid. Wel een dag of vier te vroeg, maar ben zo misselijk. Maar je raad het al negatief. Dan ga ik er maar vanuit dat het niet raak is, want de vorige keren dat ik zwanger was testte ik 4 dagen van tevoren al positief. Balen!
He ladies, Ben weer thuis na een dagje gezellig bij mama te zijn geweest met de kleine man. Heb dus weer heel wat bij te lezen. Ga ff een globale poging doen. Hier nog leuke, geweldige, fantastische of schokkende nieuwtjes te melden? Liefs
Passagierslijst NOD augustus 1 :Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a Jeanine1982 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles 5 : Natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder & Pixie & Suzie80 &Tessa8 & 00Wendy00 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Bloem25 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey 13 : Dib & pooh81 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat & Nynke 1980 & zuurtje 16 : Daan78 & Gyino & Kiddo81 & survivor82 17 : Kanjer & Louwtje & Remmar & Tammy77 & Jolan25 & Talulah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 19 : Tischa82 20 : Roosje75 & Jewel & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 21 : Suusje34 & sim80 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & TamTam & WinniePooh 23 : Nrg50 24 : Sylvia & marooz & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & JedidJah 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & xgabyx 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 29 : Lynni & Jeanine1982 & Demi 26 30 : Bia74 31 : Alexia R & Miracles 152 passagiers voor de roze bus!! 2 Zwanger, 10 Ongesteld, 0 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Kleintjevoorons - Lintje - Alice - Demi 7 Augustus: -IMD 9 Augustus: - cin1979 11 Augustus: - Dizzy 15 Augustus: - zuurtje 24 Augustus: - JedidJah 30 Augustus: -Pixie Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
hoi hoi...geloof dat we verhuist zijn http://www.chatmaker.net/chatap/rooms/Augstus/ 4 nega testers en 2 posi testers en 1 de nog gaat testen zijn eigenlijk de belangrijkste nieuwtjes voor vandaag denk ik wel
je moet d'r wel even bijblijven he 8) anders ga je allerlei klachten door elkaar gooien met alle gevolgen vandien yinte
wat let je je kan het hooguit over een paar dagen nog eens moeten doen 8) als je dan zo bulkverpakking koopt geeft dat helemaal niks...toch : : : yinte
ik ga deze zo kijken; le premier cri gaat over zwangerschappen van vietnam tot in de rimboe, documentaire net gehuurd bij videoland
JAAAAAA hallo ...echoooo ik is kippig weten jullie nog.. jullie moeten me af en toe wel een beetje helpuuuh he waar moet ik nu naar toe dan... ik zit hier een beetje tegenmezelf te lullen lijkt het wel :x yinte