NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Het weer is hier kouder dan in NL :) ik weet het ook niet hoor, ik ga gewoon ongi worden, ik heb al 5 maanden pech dus deze maand is het ook vast niet raak

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    vrouwen zijn nou eenmaal goed in multitasken he?! ;)

3. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Op een gegeven moment wordt je er ook wel een beetje moedeloos van.

En toch kan ik het niet laten voor mijn NOD te testen.

Kost elke maand weer een hoop geld.

4. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

komt wel goed.....;)
    als zelfs ik de hoop nog niet kwijt ben
    hoef jij dat al helemaal niet lieffie :D

5. debsje1977

dat blijkt wel hahahah

6. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Dat is ook zo, jij bent helemaal lang bezig.

Maar toch voelt het voor iedereen lang.

7. debsje1977

dat is ook zeker zo...het liefs zouden we allemaal de eerst maand gelijk Hopla zwanger zijn ;)

8. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik vind het ook best erg om te klagen of te zeuren, als ik hoor hoelang andere mensen bezig zijn...dan mag ik echt niet zeuren.
    maar ik was toen we begonnen met gericht klussen echt naief, ik dacht echt zo zwanger te raken...

als je aan de pil bent, vooral de mini pil, roept iedereen: wel optijd nemen hoor! anders ben je zo zwanger! en inderdaad, mensen om me heen zijn perongeluk zwanger omdat ze een keer verkouden waren of de pil vergaten..

en ik niet

en daar baal ik van

Want je ziet hier zoveel mensen die zich te pletter zuipen en roken en dan perongeluk zwangen raken, en ik let op mijn voeding, mijn gewicht, roken, drinken, speciale pillen etc en niks

dat kan ik echt niet hebben soms :(

maar goed...ik mag eigenlijk nog niet zeuren :(

sorry

9. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    He debs,

Ben wel benieuwd, maar als je 't niet kwijt wilt... prima.
    Zit jij ook in het medische gebeuren? Vind het echt zooooo superlang dat je bezig bent, ben er echt van geschrokken.

10. debsje1977

jij en alle andere hebben net zoveel recht te zeuren als ik of wie dan ook...en waar jij van baalt...heb ik precies hetzelfde...dan ben ik boos en teleurgesteld in mijn lijf enzo en zou ik het wel uit willen gillen ;)

maar zeuren of hoe je het ook noemen mag je hoor...als je maar wel hoop houd ;)

11. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ja maar soms word ik er best verdrietig van.. en dan hoor ik hoe lang jij en andere bezig zijn en dan voel ik me echt een domme doos :(

12. debsje1977

nee ik zit nog steeds niet in de MM..en nu vraag je natuurlijk waarom niet na 5.5 jaar...vanwege mijn man...kort en simpel....we hebben ons laten nakijken toen het na twee jaar nog niet lukte...er was bij beide niks aan de hand alles was goed dus we konden gewoon zwanger worden....en dat was voor mijn man genoeg redenen om te zeggen wij gaan de MM niet in het gaat ons zo ook lukken en nadat het vorig jaar dus lukte dat ik spontaan zw was...had tie z'n bewijs zeg maar......alleen heb heb afgelopen zondag even flink duidelijk gemaakt dat tie niet te lang meer moet wachten anders ga ik andere plannen maken ;)

13. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Het zal ook heus wel goed komen, maar je gaat toch twijfelen of alles wel goed zit bij je.

14. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    oooh deb 5.5 jaar? jeetje, nou voel ik me echt doos zeg :( sorry

15. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Lijkt me echt heel moeilijk, vooral als bij beiden niets aan de hand is.

je wilt toch het liefst op een natuurlijke manier zonder hulpmiddelen zwanger worden, maar ja, nu duurt het wel heel lang.

Wel knap dat je het nog volhoudt, maar ook begrijpelijk dat je er nu wat van gezegd hebt

16. debsje1977

je verdriet snap ik heel goed...je wil niet weten hoe ik heb lopen wanhopen de eerste tijd ;)

en een domme doos hoef je je niet te voelen...het is wezelijk een beetje mijn eigen schuld dat ik nog steeds niete zw ben ;)

17. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Jeetje meis, Heftig hoor! Lijkt me op den duur een enorme druk leggen op je relatie. En ik snap heel goed wat Biccy bedoeld; wij zijn van Kyan in een keer zwanger geraakt en ook nu denk je dan stiekem... ach dat gaat wel weer goedkomen. Maar als je dan hier een beetje rondhuppelt op het forum en je beseft dat er sommigen zijn die er al zo lang mee bezig zijn... Maakt dat je weerff met je beide benen op de grond moet komen.

En ik vind je reactie naar Biccy heel erg lief. Vanuit mijn standpunt denk ik precies hetzelfde, maar ik vind het heel erg knap dat ook jij dat na zo'n lange tijd nog op kan brengen. Ik weet niet of ik het zou kunnen volhouden om iedereen zwanger te zien worden en jijzelf steeds niet... Pfff meid, ik benijd je niet. Persoonlijk denk ik dat ik allang gek geworden was. Kan alleen maar heel hard voor je hopen en duimen dat jij deze keer ook aan de beurt bent en dat alles van een leien dakje zal verlopen!

18. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
  19. debsje1977

dank je wel voor je lieve woorden :oops:
    ja het legt wel druk op mijn relatie..maar moet er ook bij zeggen dat er de afgelopen 5.5 jaar ook heel eerg veel gebeurt is in ons leventje waardoor we het eigenlijk ook wel elke keer weer uitstelde....zo van als dat opgelost is dan...en dan kwam er weer wat anders....we hebben ook een eigen zaak gehad die 24/7 de aandacht vroeg helaas....hadden we onze tijd maar beter gebruikt dan allemaal daarvoor..want het heeft niks uitgehaald die zaak hebben we ook niet meer...en zo komt er elke keer wel weer wat voorbij dat manlief het weer uitsteld :(
    ja het is wel us moeilijk de ene keer meer dan de andere...het aller moeilijkst vind ik het kleine mannetje van mijn buren..die is vorig jaar geboren op de dag dat ik uitgerekend was...en als ik hem zie denk ik wel elke keer...die van mij had nu net zo oud kunnen zijn...maar dan slik ik en gaan we weer door.
    Hoe het komt dat ik zo kan denken over andere zoals met Biccy: ik gun iedereen wat mijn grootste wens is...en als het iemand uiteindelijk wel lukt dan bn ik blij...omdat hun dat geluk in un leven mogen krijgen....gelukkig denk ik dank blijft hun dit verdriet en hoop diep van binnen gespaard ;)

20. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    dat vind ik dus ook, dat je zo kunt reageren naar mij... ik weet niet of ik dat zou kunnen als ik in jouw schoenen stond...

en wat mamaline zegt, ik duim zo ontzettend mee voor je :)

Deel Deze Pagina